Bungie zamiast zmniejszyć grind łata exploit z Omnigulem - czyli jak nie naprawiać gry

Po debiucie ostatniego dodatku do - Rise of Iron, okazało się, że przebicie się przez 340 poziom Light wymaga gigantycznego grindu. Gracze szybko znaleźli na to sposób - stary exploit z Omnigulem. Bungie postanowiło zareagować. Jak? Załatać exploit.
Zamiast przede wszystkim poprawić poziom Light z niebieskich przedmiotów, które wypadają z przeciwników (te mają limit 340), postanowiono w najnowszym hotfiksie połatać exploit, który wykorzystywali gracze (zabicie wcześniej Omnigula pozwoliło dropić większą liczbę engramów z 1-2 wyższym poziomem light od aktualnego). Zmusza to więc osoby walczące o dobicie do rekomendowanego 360 poziomu do żmudnego grindu na playliście Strike'ów.
Lista zmian w hotfiksie poniżej:




Aktywności
Strike'i
- Poprawiono drop przedmiotów z odpowiednim poziomem light w strike'u Abomination Heist
- Poprawiono drop przedmiotów z odpowiednim poziomem light w strike'u Winter's Run
- Poprawiono przydzielanie strike'u Echo Chamber do odpowiedniej playlisty
- Załatano exploit z Omnigulem - od teraz boss będzie wyrzucał przedmiot tylko raz, po zakończeniu strike'u
Archon's Forge
- Patrole Kwarantanny mają zapewniony 100% drop przedmiotów dających dostęp do Archon's Forge po zabiciu Splicer Priesta
- Większa szansa na drop przedmiotów dających dostęp do Archon’s Forge po zakończeniu publicznego eventu
Przedmioty
- Naprawiono odblokowanie Gjallarhorna w misji "Beauty in Destruction"
- Poprawiono bonus reputacji Vanguard na playliście SIVA Crisis Strike
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.