Bungie zamiast zmniejszyć grind łata exploit z Omnigulem - czyli jak nie naprawiać gry

Gry
985V
Bungie zamiast zmniejszyć grind łata exploit z Omnigulem - czyli jak nie naprawiać gry
Paweł Musiolik | 29.09.2016, 20:46
PS4

Po debiucie ostatniego dodatku do - Rise of Iron, okazało się, że przebicie się przez 340 poziom Light wymaga gigantycznego grindu. Gracze szybko znaleźli na to sposób - stary exploit z Omnigulem. Bungie postanowiło zareagować. Jak? Załatać exploit.

Zamiast przede wszystkim poprawić poziom Light z niebieskich przedmiotów, które wypadają z przeciwników (te mają limit 340), postanowiono w najnowszym hotfiksie połatać exploit, który wykorzystywali gracze (zabicie wcześniej Omnigula pozwoliło dropić większą liczbę engramów z 1-2 wyższym poziomem light od aktualnego). Zmusza to więc osoby walczące o dobicie do rekomendowanego 360 poziomu do żmudnego grindu na playliście Strike'ów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Lista zmian w hotfiksie poniżej:

Aktywności

Strike'i

  • Poprawiono drop przedmiotów z odpowiednim poziomem light w strike'u Abomination Heist
  • Poprawiono drop przedmiotów z odpowiednim poziomem light w strike'u Winter's Run
  • Poprawiono przydzielanie strike'u Echo Chamber do odpowiedniej playlisty
  • Załatano exploit z Omnigulem - od teraz boss będzie wyrzucał przedmiot tylko raz, po zakończeniu strike'u

Archon's Forge

  • Patrole Kwarantanny mają zapewniony 100% drop przedmiotów dających dostęp do Archon's Forge po zabiciu Splicer Priesta
  • Większa szansa na drop przedmiotów dających dostęp do Archon’s Forge po zakończeniu publicznego eventu

Przedmioty

  • Naprawiono odblokowanie Gjallarhorna w misji "Beauty in Destruction"
  • Poprawiono bonus reputacji Vanguard na playliście SIVA Crisis Strike

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.

Źródło: https://www.bungie.net/en/News/Article/45313/7_Destiny-Hotfix---092816

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper