Twórcy Resident Evil 7 biohazard chwalą się technologią realistycznego skanowania 3D

Gry
857V
Twórcy Resident Evil 7 biohazard chwalą się technologią realistycznego skanowania 3D
Andrzej Ostrowski | 28.09.2016, 12:41
PS4

Capcom naprawdę przykłada się do produkcji , nie robiąc nigdzie prowizorki. Przykładowo w grze zobaczymy dość ambitne wykorzystanie fotorealistycznego skanowania 3D.

O technologii wypowiedział się Makoto Fukui, artysta techniczny:

Dalsza część tekstu pod wideo

Motywem przewodnik Resident Evil 7 jest "lepiący się terror". Gracze znajdą go wszędzie, wręcz unosi się w powietrzu. Chciałem stworzyć odczucie, że przylepi się do gracza, jego pamięci, i zostanie w niej nawet, gdy ten skończy grę. Goniąc za realizmem, stworzyliśmy jeden z największych na świecie systemów skanowania przestrzennego. To dość ważne narzędzie, które pozwala stworzyć rzeczywistość naszych gier. Przywiązaliśmy dużą uwagę do technologii, które pozwalają odtworzyć ludzkie emocje.

Reprodukcja jest tak wielka, że udało nam się osiągnąć praktycznie realizm na tym polu. Wykorzystując ten system, wygenerowaliśmy dane na temat ekspresji, przyśpieszając przy okazji proces produkcji. Oprócz fotorealizmu wykreowaliśmy także postacie, które jasno kojarzą się z serią Resident Evil. Chcąc to osiągnąć, stosowaliśmy efekty specjalne, makijaże i kostiumy, aby przyjrzeć się dokładnie postaciom, które zamierzamy odtworzyć.

trafi na rynek 24 stycznia 2017 roku.

Źródło: http://gamingbolt.com/resident-evil-7s-photorealistic-3d-scanning-technology-detailed

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper