Paweł Musiolik Paweł Musiolik 07.09.2016 20:37
Co się dzieje z fanowskim remakiem Tomb Raider II?
1140V

Co się dzieje z fanowskim remakiem Tomb Raider II?

Gdzie wydawca nie może, tam fani biorą sprawy w swoje ręce. A gdy jeszcze mają oficjalne błogosławieństwo dewelopera i co za tym idzie - spokój, może wykluć się z tego coś dobrego. Na przykład fanowski remake Tomb Raider II (PS One).

Za remake odpowiada Nicobass, który postanowił przenieść hit Core Design na silnik Unreal 4. Tomb Raider: The Dagger of Xian - bo taki tytuł nosi projekt - wystartował kilka miesięcy temu i pierwsze efekty będziemy mogli sprawdzić prawdopodobnie pod koniec tego roku. Wtedy bowiem ma pojawić się pierwsza plansza - Wielki Mur Chiński - która będziemy mogli sprawdzić na PC-tach.

Jeśli chodzi o mechanikę, to wzięta jest z Tomb Raider: Anniversary (PS2), z wyłączeniem linki do przyciągania przedmiotów. O samym projekcie pisaliśmy już w kwietniu, więc możecie się zastanawiać dlaczego o nim wspominamy teraz. W trakcie targów Gamescom, odpowiedzialne osoby w studiu Crystal Dynamics same wspomniały o tym projekcie chwaląc się tym, co robią fani marki Tomb Raider.

Tomb Raider: The Dagger of Xian może więc być tworzone bez jakichkolwiek problemów dopóki twórca nie będzie chciał na tym zarabiać. Nicobass otrzymał błogosławieństwo Crystal Dynamics, które dogląda jego projektu. Jedynym minusem są wieści z lipca tego roku - projekt powoli idzie do przodu, ale autor nie spodziewa skończyć się go w ciągu najbliższych lat (chyba, że znajdzie kogoś do pomocy), więc kolokwialnie mówiąc - prosi by nie truć mu tyłka pytając o datę premiery.

Poniżej znajdziecie kilka zrzutów z projetku.

Źródło: http://tombraider-dox.com/

Tagi: galeria Tomb Raider: The Dagger of Xian wideo