Dlaczego pozostano przy nazwie Prey? Twórcy odpowiadają

W zeszłym tygodniu twórcy potwierdzili, że nowa gra nie ma za wiele wspólnego z poprzednikiem. Nie jest to ani kontynuacja, ani remake. Dlaczego w takim razie pozostano przy nazwie ?
Nowe ma bardzo niewiele wspólnego z wydanym w 2006 roku poprzednikiem lub ze skasowanym następcą. Gra jednak wykorzystuje tę samą nazwę. Dlaczego ten pierwszoosobowy shooter to robi? Na to pytanie odpowiedział Raphael Colantonio, dyrektor kreatywny studia.
Cóż, po pierwsze ciężko jest znaleźć dobrą nazwę, a "Prey" brzmi fajnie. Sądzę też, że ludzie, jak słyszą o tej marce, to myślą o obcych i stacji kosmicznej. A, i że to jest gra pierwszoosobowa. Taki właśnie też będzie nasz Prey. Chcemy zrobić grę, której akcja dzieje się na stacji kosmicznej pełnej obcych, na której gracz musi przetrwać. Zaczęliśmy prace, zauważyliśmy, że nazwa "Prey" jest dostępna, a powiązania były łatwe do zrobienia. Pomyśleliśmy: "Dobra, to ma sens. Bierzemy".




Wygląda na to, że fani starego mogą być przy premierze zaskoczeni. Oby tylko pozytywnie.