Premierowa aktualizacja No Man's Sky będzie gigantyczna

Gry
1577V
Premierowa aktualizacja No Man's Sky będzie gigantyczna
Paweł Musiolik | 07.08.2016, 23:02
PS4

Gdy ekipa Hello Games zapowiedziała premierową łatkę i prosiła recenzentów, którzy dorwali wcześniej grę o wstrzymaniem się z wydawaniem werdyktu przynajmniej do momentu w którym zagrają w spatchowaną wersję, nie spodziewaliśmy się, że łatka day one wprowadzi aż tak poważne zmiany w grze.

Aktualizacja zajmie około 800 MB według informacji, które na Twitterze podał Sean Murray.

Dalsza część tekstu pod wideo

No dobra, wiemy ile będzie ważyła aktualizacja. A jakie zmiany wprowadzi?

  • Dodane zostaną trzy ścieżki fabularne, którymi będziemy mogli dotrzeć do centrum wszechświata. Podejmowane przez nas wybory będą miały ogromny wpływ na to, jak kreowana będzie nasza historia.
  • Przebudowano sposób w jaki tworzone są galaktyki. Większa różnorodność tworzonych biomas. Skutkuje to 10-cio krotnie większymi galaktykami.
  • Zwiększona różnorodność i zagęszczenie flory i fauny na planetach.
  • O cztery razy zwiększono potencjalną różnorodność atmosfery i klimatu planet. Przebudowano także system oświetlenia i tego, jak wygląda noc.
  • Zmniejszono rotację planet.
  • Dodano anomalie geometryczne, pozwolono na tworzenie jaskiń do wysokości 128 metrów, erozja podwodna może stworzyć ciekawe kreacje terenowe.
  • Dodano tworzenie martwych księżyców, planet o różnorodnych warunkach atmosferycznych (wraz ze szczątkową atmosferą).
  • Zwiększono liczbę dostępnych statków do kupienia.
  • 5-cio krotnie zwiększono liczbę slotów w ekwipunku dla zasobów. Miejsc w skafandrze mamy o 2,5 raza więcej.
  • Znacząco rozbudowano głębię wymiany i handlu.
  • Zwierzęta otrzymały ulubione potrawy, więc karmiąc ich odpowiednim jedzeniem sprawi, że będą nam pomagać w różnych aspektach.
  • Zmieniono system ochrony przed zagrożeniami. Regeneracja osłony wymaga rzadkich materiałów,  dodano także ulepszenia strojów. Burze mogą nas zabić.
  • Poprawiono grafikę - jakość tekstur, oświetlenie, podwojono jakość cieni.
  • Setki popraw w balansie gry.
  • Rozbudowano walkę w kosmosie. Dodano driftowanie, strafe'owanie, ataki krytyczne. Zwiększono częstotliwość ataków pirackich statków.
  • Załatano masę exploitów, w tym pozwalający przeskakiwanie wgłąb galaktyki o lata świetlne.
  • Rozbudowano różnorodność stacji kosmicznych.
  • Dodano opcję skanowania galaktyk w poszukiwaniu innych graczy. To, co odkryli inni będzie pojawiać się na galaktycznej mapie.
  • Dodano opcję skanowania ważnych punktów będąc w statku.
  • Poprawiono pop-in tekstur i cieni.
  • Ścieżka Atlasa została przepisana od nowa przez Seana Murraya i autora Deus Eksa - Jamesa Swallowa.

I to na tyle w pierwszej z wielu aktualizacji. Kolejne łatki mają przynosić równie duże zmiany i nowości, takie jak tworzenie własnych struktur, lepsze wygładzanie krawędzi.

Źródło: http://www.no-mans-sky.com/2016/08/update-1-03/

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper