Ultrazwrotne mechy ze Strike Vector EX przylecą już w tym miesiącu
zwraca na siebie uwagę szaleńczą zabawą, dobrą grafiką i pełną akcji rozgrywką. Powietrzne akrobacje, eliminowanie przeciwników, a to wszystko w ultrazwrotnych mechach już za kilka tygodni.
Twórcy to nie są nowicjusze. Pracowali wcześniej w Ubisofcie, Quantic Dream, Amerzone i nie tylko. Chcieli zrobić grę z mechami w rolach głównych w stylu Quake'a, ale z uwzględnieniem faktu, że akcja dzieje się w powietrzu, co udostępni graczom szalone akrobacje oraz poruszanie się z olbrzymią prędkością.
Wersja konsolowa została zrobiona od podstaw, całość śmiga w 1080p na Unreal Engine 4 i w 60 klatkach na sekundę. Gracze mogą spodziewać się kampanii z przerywnikami filmowymi, 15 misji i minigierek oraz zadań pobocznych.
Dodatkowo, jeśli lubimy posiedzenia kanapowe, gra zaoferuje tryb wieloosobowy offline. Oczywiście najlepszych doznań możemy oczekiwać w zabawie w sieci, przygotowano 15 map dla łącznie dwunastu graczy.
Premiera 30 sierpnia.