„Marketing nie uratuje gry bez potencjału sprzedażowego” – twórca God of War i Twisted Metal

Gry
577V
„Marketing nie uratuje gry bez potencjału sprzedażowego” – twórca God of War i Twisted Metal
Andrzej Ostrowski | 04.08.2016, 09:54

David Jaffe, jeden z twórców God of War i Twisted Metal, to osoba dość otwarcie mówiąca o tym, co myśli. W jednym z wywiadów dość brutalnie wypowiedział się na temat relacji pomiędzy deweloperem a wydawcą.

Jaffe ma wrażenie, że niektórzy deweloperzy trochę przesadzają w krytykowaniu wydawców za porażkę danego tytułu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Relacja pomiędzy deweloperem a wydawcą jest jak randka z nowopoznaną osobą (…) Jeśli zaś chodzi o mnie, zawsze myślałem przede wszystkim o dobrze konsumenta.

Wyjaśnił następnie, że wydawca to właśnie pierwszy klient, któremu deweloper musi sprzedać swoją grę. Czasami wymaga to zmian, ale dokładnie tak samo jest z konsumentami końcowymi.

Prawda jest też taka, że nawet najlepsi spece od marketingu nie pomogą grze, która jest pozbawiona potencjału sprzedażowego (…) To może być frustrujące dla dewelopera, ale to jest problem i musi z tym k**** żyć.

Źródło: http://gamingbolt.com/god-of-war-creator-marketing-cant-save-a-game-with-no-commercial-hook

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper