Battlefield 3 a preordery

Beta trzeciej odsłony Battlefield wzbudziła mieszane odczucia, choć główna w tym zasługa błędów, które w wersji sklepowej zostaną zapewne wyeliminowane. A jak się mają do tego wypowiedzi niektórych fanów, którzy mieli rzekomo masowo rezygnować z preorderów?
Beta trzeciej odsłony Battlefield wzbudziła mieszane odczucia, choć główna w tym zasługa błędów, które w wersji sklepowej zostaną zapewne wyeliminowane. A jak się mają do tego wypowiedzi niektórych fanów, którzy mieli rzekomo masowo rezygnować z preorderów?




Nijak. Tak przynajmniej doniósł nam Kevin O’Leary z EA, w rozmowie z Fox Business. Na początku września przedstawiciele "Elektoników" informowali o tym, że fani serii DICE złożyli 1.25mln. zamówień przedpremierowych. Teraz mamy październik, a nowe dane mówią już o kilku milionach. Kevin dodał również, że okres przedświąteczny to świetny moment, aby wypuścić na rynek swoją produkcję. Mimo iż konkurencja jest w tym roku naprawdę dużą, DICE i EA raczej nie muszą się martwić o wyniki sprzedaży. Poniżej możecie obejrzeć cały wywiad.