Ujawniono mechanikę chaosu i zakończeń w Dishonored II
Gry
623V
Arkane Studios zabierze graczy do Imperium Wysp w . Choć dotychczas nie wyjawiono wiele na temat gry, Harvey Smith, dyrektor wykonawczy, opowiedział o nowej mechanice chaosu i tego, jaki będzie miała wpływ na świat gry.
Sam wywiad ze Smithem jest dość długi, dlatego wyciągnęliśmy z niego najważniejsze punkty:
- Zakończenia będą zależały od akcji gracza. Od tego kogo wsparł lub nie, kogo zabił lub nie. Do tego dojdą tak zwane zakończenia „cyniczne”, które będą zależeć bezpośrednio od współczynnika wywołanego chaosu;
- Chaos zaś wpływa na ilość infekcji w mieście, ilość strażników, a także reakcje otoczenia. Chaos ma trzy stadia. Może go być mało, dużo i bardzo dużo. Jego ilość zmienia się zależnie od postępu w zadaniach i naszych akcji;
- Jako przykład podano zabijanie BN-ów. Im więcej będziemy mordować, tym więcej chaosu będzie na ulicach;
- Zakończenia będą przedstawione na zasadzie permutacji wydarzeń. Pamiętacie zakończenia z przykładowo Falloutów, gdzie z danym miejsce mogło wydarzyć się kilka rzeczy? O to tutaj chodzi. Na permutacje wpływa ilość chaosu w danych lokacjach.
W zagramy 11 listopada 2016 roku.