EA zapowiada kolejną aktualizację Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Jeszcze tego lata pojawi się kolejna aktualizacja (co ważne, darmowa) . Aktualizacja została rozbita na dwie części i „Draka w Zombopolis, część pierwsza” wyjdzie wcześniej, ale nie będzie ubogie w zawartość.
Najważniejsze nowości w aktualizacji to nowa mapa Zombopolis przeznaczona do trybu Ziołowy Atak, dwie nowe postaci do odblokowania - Śniadaniowy Mózg i Toksyczny Cytryn, 1200 nowych elementów personalizacji naszych postaci. Oprócz tego aktualizacja naprawi rankingi, poprawi działanie minigry Pływająca strzelnica.




Poniżej znajdziecie pełną, gigantyczną listę zmian.
Nowe funkcje
- Dodaliśmy nową mapę do trybu „Ziołowy atak”, a zarazem stolicę krainy zombie – Zombopolis. Można na niej rozegrać również nową minibitwę z bossem.
- Dodaliśmy dwie nowe postacie do odblokowania:
- Śniadaniowy Mózg – pachnie równie dobrze, jak walczy!
- Toksyczny Cytryn – toczy się do walki w toksycznych oparach trucizny!
- Wprowadziliśmy też mnóstwo poprawek dotyczących balansu rozgrywki – m.in. zwiększyliśmy obrażenia zadawane przez Słoneczniki i zredukowaliśmy obrażenia Elektromózga.
- Dodaliśmy pakiet zwariowanego Zombopolis, zawierający ponad 1200 nowych elementów do personalizacji.
- Udoskonaliliśmy rankingi, dzięki czemu gracze mogą teraz łatwiej śledzić swoje dokonania i wyniki znajomych.
- Zaktualizowaliśmy minigrę „Pływająca strzelnica”. Nowe atrakcje czekają w porcie na podwórkowym polu walki. Poprawiliśmy m.in. działanie rankingów, dzięki czemu możecie teraz rywalizować ze znajomymi o najlepszy wynik na strzelnicy.
- Uwaga: aby zagrać w minigrę, należy ukończyć trzy zadania wprowadzające związane z „Pływającą strzelnicą”.
- Dodaliśmy legendarne tło do elementów legendarnych w menu personalizacji.
- Dodaliśmy odrębne ramki dla poszczególnych stopni rzadkości w albumie z naklejkami.
- Zadania związane z fabułą nie będą widoczne w dzienniku zadań gracza, jeśli wszystkie zostały wykonane.
- Gracze będą mogli wybrać dwa dodatkowe zadania.
- Dodaliśmy nowe efekty dźwiękowe do animacji przeładowania broni kilku postaci imprezowych.
- W trybie „Flaga mocy” postacie SI będą się teraz rzucać na ratunek fladze, jeśli zostanie ona zaatakowana przez przeciwnika.
- Dodaliśmy informację o liczbie fal, która wyświetla się w interfejsie pomiędzy kolejnymi falami.
- Legendarne postacie będą teraz odzyskiwać nieco punktów życia, gdy uda im się uruchomić tryb legendarny przy niskim poziomie zdrowia.
- Dodaliśmy klawisz skrótu dla samozniszczenia drona na PC.
- Umieściliśmy na tablicy zadań zadania związane z „Centrum Wodnym”.
Ważne poprawki
- Wprowadziliśmy wiele poprawek stabilności.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że gracze w drużynach przestawali czasem słyszeć muzykę w grze po uruchomieniu trybu „Operacje”.
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że ustawienia prywatności uniemożliwiały rozpoczęcie rozgrywki w trybie „Nieskończoność”.
- Naprawiliśmy błąd uniemożliwiający graczom korzystanie z obszaru łupów w trybie „Nieskończoność”, jeśli Król Gnomów zdestabilizował czas.
- Wprowadziliśmy dodatkowe poprawki stabilności w trybie „Nieskończoność”.
- Naprawiliśmy problemy z opóźnieniami po dołączeniu do serwera.
- Naprawiliśmy rzadko występujący błąd, który powodował, że tablica zadań zawieszała się po przyjęciu zadania przez gracza.
- Naprawiliśmy błąd, który zatrzymywał graczy na podwórkowym polu walki po otwarciu jaskini gnomów.
- Naprawiliśmy problem z zawieszaniem się gry podczas wczytywania rankingów.
Poprawki ogólne
- Wprowadziliśmy dodatkowe ulepszenia systemu wykrywania trafień.
- Wprowadziliśmy pomniejsze usprawnienia płynności działania gry.
- Naprawiliśmy błąd, który powodował, że muzyka w grze wyłączała się czasem pomiędzy kolejnymi falami.
- Usunęliśmy błąd sprawiający, że podczas opuszczania mostu w Parku Czasu nie był naliczany dodatkowy czas.
- Dodaliśmy dubbing dla animacji bezczynności dla wszystkich postaci.
- Naprawiliśmy pracę kamery podczas aktywacji popskoku Kukurydza na wysoko położonych obszarach.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że figurki Supermózgów nie wydawały odgłosów.
- Usunęliśmy błąd powodujący czasem nieprawidłowe określenie regionu domyślnego.
- Usunęliśmy lukę, która sprawiała, że drony mogły wkraczać do „Szalonych celów” uruchomionych przez innego gracza.
- Naprawiliśmy błąd w trybie „Gnomobomba”, który powodował, że położenie gnomobomby nie było pokazywane graczom, którzy dołączyli w trakcie rozgrywki.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że PD nie były prawidłowo przyznawane w trybie „Suburbinacja”, jeśli kilku graczy jednocześnie zdobyło punkt kontrolny.
- Usunęliśmy kilka źródeł wyraźnie słyszalnych trzasków w grze.
- Naprawiliśmy nieprawidłową klatkę wyświetlającą się po wybraniu trybu dla jednego gracza na podwórkowym polu walki.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że postacie wykonywały czasem gesty drwin po wkroczeniu do interfejsu „Doniczek i botów”.
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że ostatni zombie nie pojawiał się czasem na mapie dodatkowego wyzwania „Przyprowadź kurczaki”.
- Usunęliśmy błąd powodujący, że jedynie gospodarz gry widział wiadomość „Koniec gry” po utracie flagi w trybie „Flaga mocy”.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że dźwięk trąbki pneumatycznej nie był odtwarzany, jeśli gra została wygrana podczas dogrywki.
- Naprawiliśmy błąd powodujący zmianę poziomu trudności po wkroczeniu gracza na podwórkowe pole walki należące do znajomego.
- Usunęliśmy błąd, który sprawiał, że niektóre postacie nie otrzymywały nieskończonych zasobów amunicji po skorzystaniu z szalonych ustawień.
- Współdzielone pokonanie będzie teraz prawidłowo liczone w przypadku asysty przy pokonaniu Zen Sensei.
- Poprawiliśmy błędne nazwy postaci wyświetlające się momentami podczas gry w „Operacjach” dla jednego gracza.
- Naprawiliśmy błąd powodujący odtwarzanie dźwięku wskrzeszenia po tym, jak postać zostanie pokonana podczas wskrzeszania.
- Wprowadziliśmy drobne ulepszenia systemu matchmakingu, by mieć pewność, że gracze dołączają do gier na najbliższych serwerach w regionie.
- Naprawiliśmy pojawiający się czasem błąd, który uniemożliwiał prawidłowe ukończenie wyzwania dodatkowego „Stłucz wszystkie wazony” w „Operacjach ogrodowych” na Wyspie Kości.
- Interfejs celu będzie teraz poprawnie wyświetlany graczom, którzy dołączą do sesji „Bitwy o teren” w trakcie rozgrywki.
- Usunęliśmy błąd powodujący miganie paska umiejętności za każdym razem, gdy w grze pojawiał się sojusznik.
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że mnożnik PD z trybu „Flaga mocy” obowiązywał również w „Operacjach”, jeśli zostały one uruchomione podczas aktywnej sesji „Flagi mocy”.
- Rozwiązaliśmy problemy z naliczaniem statystyk w kategorii leczenia na tablicy statystyk.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że gracze, którzy nie otworzyli skrzyń po ukończeniu gry w „Nieskończoności”, nie dostawali automatycznie przyznawanych nagród.
- Usunęliśmy błąd powodujący wielokrotne wyświetlanie sekwencji pojawienia się bossa na mapie „Centrum Wodne”.
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że fasolki chili lub sombrero rzucone w stronę tarcz na strzelnicy powodowały przed wybuchem reset „Szalonych celów”.
- Usunęliśmy błąd powodujący, że podczas gry na podzielonym ekranie gracz główny tracił gwiazdki, gdy drugi gracz korzystał z usług ryby wymieniającej gwiazdki na PD.
- Dodaliśmy nowe dźwięki do licznika czasu w „Bitwie o teren”, by lepiej sygnalizować graczom zbliżający się koniec gry.
- Naprawiliśmy błąd powodujący wyłączenie odtwarzania muzyki w „Nieskończoności” po pokonaniu jednego z graczy.
- Naprawiliśmy błąd interfejsu, który sprawiał, że tajna wiadomość na podwórkowym polu walki była wyświetlana obu graczom grającym na podzielonym ekranie.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że niektóre zdolności dostępne na podwórkowym polu walki mogły zabić Ukrytka.
- Naprawiliśmy błąd powodujący losową teleportację gracza po zakończeniu minigry „Pływająca strzelnica”.
- Usunęliśmy problem dotyczący matchmakingu, który sprawiał, że w pewnych okolicznościach można było odwiedzać podwórkowe pole walki gracza niebędącego znajomym.
- Naprawiliśmy błąd, przez który legendarne nakrycie głowy Pop Smarts wywoływało pojawianie się Pop Smarts na ziemi.
- Usunęliśmy błąd powodujący, że bohaterowie spadali czasem z podium w trybie „Ziołowy atak”.
- Naprawiliśmy błąd interfejsu uniemożliwiający wyświetlenie grafiki trofeum po zwycięstwie roślin w trybie „Bitwa drużynowa”.
- Naprawiliśmy działanie legendarnego nakrycia głowy Naukowca z orbitalnym sześcianem – czerwona kropka nie będzie się już wyświetlać pod postacią.
- Naprawiliśmy błąd interfejsu sklepu z naklejkami, który sprawiał, że ekran sklepu nie znikał po tym, jak gospodarz gry uruchamiał rozgrywkę z pozycji podwórkowego pola walki.
- Naprawiliśmy kilka problemów uniemożliwiających pojawianie się postaci SI w dodatkowych wyzwaniach w trybie „Operacje”.
- Usunęliśmy błąd sprawiający, że przemienienie Cytryna w postać kuli w menu personalizacji przed pełnym załadowaniem jego modelu powodowało, że wyglądał na pogniecionego.
- Nazwy znajomych będą teraz poprawnie oznaczane na niebiesko w interfejsie rankingów.
- Rozwiązaliśmy problemy z zamianą broni podczas prowadzenia „Maślanego Jastrzębia” w misji „Nocna zmiana”.
Poprawki dotyczące postaci
- Naprawiliśmy błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie efektów graficznych trafienia Pirata i Inżyniera z wieżyczek.
- Naprawiliśmy błąd powodujący powstawanie dodatkowych ładunków elektrycznych.
- Na przeniesienie energii Naukowca nie będą już miały wpływu: ukozowienie, pętla czasowa, kolczatka i elektrobrzoskwinia.
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że Kamienny Groszek wywoływał czasem odepchnięcie wrogów.
- Naprawiliśmy błąd, który powodował, że trafienia Pana Zdzisia wywoływały podwójne efekty zamrożenia.
- Toksyczny Pożeracz nie będzie już zadawał toksycznych obrażeń podczas ukrycia w tunelu.
- Naprawiliśmy błąd, który powodował, że interfejs wskrzeszenia nie wyświetlał się, jeśli Gwiazda Sportu wykonywała strzał.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że promień uzdrawiający Naukowca nie rozpraszał się podczas przeniesienia energii.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że niektóre postacie imprezowe nie odtwarzały dźwięku reakcji na trafienie pociskiem.
- Rozwiązaliśmy problemy z efektami graficznymi kuli Dyskotekowego Zombie.
- Rozwiązaliśmy problemy z animacją Komandora Kukurydza, które powodowały, że animacja popskoku nie wyświetlała się prawidłowo, jeśli zdolność ta została wybrana bezpośrednio po użyciu maślanej zapory.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że gracze nie mogli korzystać z umiejętności przez kilka sekund po otrzymaniu trafienia z broni głównej Technika Dźwięku.
- Rozwiązaliśmy problemy z animacją, które powodowały, że Śmieciozaur pozostawał w trybie biegu, jeśli fala zakończyła się podczas korzystania z megamiotacza.
- Naprawiliśmy problemy powodujące, że celownik Róży nie zmieniał koloru na czerwony po namierzeniu postaci SI przez drugiego gracza w trybie podzielonego ekranu.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że Wampiryczny Słonecznik nie zadawał obrażeń krytycznych Inżynierowi, gdy ten korzystał z miotacza wielkich bełtów.
- Rozwiązaliśmy problemy z migotaniem interfejsu podczas korzystania z rodeo na armacie Kapitana Imprezowicza.
- Imp nie będzie już zadawał obrażeń w chwili, gdy zostaje odepchnięty podczas korzystania z impkaty.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że Impy otrzymywały obrażenia od broni głównej tylko podczas wzywania Z-Mechów.
- Naprawiliśmy problemy z poprawnym wyświetlaniem trafień krytycznych.
- Rozwiązaliśmy problem z brakiem wibracji kontrolera w momencie schwytania przez kolczatkę / najeżoną kolczatkę.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że spray Dzikiego Pożeracza nie zadawał obrażeń obiektom, które można niszczyć.
- Dodaliśmy wibracje kontrolera do wymagających ładowania ataków głównych niektórych postaci.
- Naprawiliśmy błąd, który powodował, że bohaterski kopniak i atak z rozbiegu nie oddziaływały na piłkę do gry w piłkę nożną.
- Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że Róża nie mogła zadawać obrażeń Smoczusiowi korzystającemu z trzepotania skrzydłami.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że Groszkostrzelec odtwarzał efekty wybuchowego pudła po aktywacji karabinu groszkowego.
- Rozwiązaliśmy problemy z wymagającym ładowania atakiem Astromózga, który nie uszkadzał skrzyń wsparcia w trybie „Flaga mocy”.
- Rozwiązaliśmy problem powodujący, że turboobroty Supermózga spowalniały zakopane w tunelach Pożeracze.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że bohaterski kopniak Supermózga nie zadawał obrażeń bossom SI.
- Naprawiliśmy problem powodujący, że postacie SI w „Operacjach” dla jednego gracza nie korzystały z niektórych zdolności alternatywnych.
- Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że granat grawitacyjny nie oddziaływał na Słoneczniki korzystające z promienia słońca.
- Rozwiązaliśmy problem powodujący, że Technik Dźwięku nie mógł uszkadzać niektórych ścian.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że paski zdrowia roślinnych bohaterów SI nie były widoczne dla Słoneczników.
- Naprawiliśmy błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali po zniszczeniu Impa-Mecha dodatkowych PD za pokonanie Mecha.
- Rozwiązaliśmy problem sprawiający, że Cytryn nie otrzymywał obrażeń, gdy został trafiony atakiem z rozbiegu Gwiazdy Sportu w trakcie transformacji.
- Naprawiliśmy rzadko występujący błąd powodujący, że mina ziemniaczana nie zadawała obrażeń zombie.
- Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że maślana zapora i maślane masło mocy zadawały obrażenia sojusznikom, jeżeli Kukurydz został pokonany w określonym momencie podczas ich aktywacji.
- Naprawiliśmy problem powodujący, że impkata i turboobroty zadawały obrażenia nawet wtedy, gdy postać była połykana przez Pożeracza.
- Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że popskok nie wyświetlał się prawidłowo po przeniesieniu się do bazy na podwórkowym polu walki.
- Rozwiązaliśmy problem ze zbyt często pojawiającą się wiadomością o gotowości Mecha.
- Usunęliśmy lukę, która pozwalała graczom na korzystanie z niektórych umiejętności z pominięciem czasu odnowienia po wciśnięciu przycisku drwin.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że postać nie mogła korzystać z umiejętności przez kilka sekund po odepchnięciu do tyłu.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że efekty wizualne Wampirycznego Słonecznika były widoczne również z tyłu postaci.
- Naprawiliśmy problem, który powodował, że Kukurydz wykonywał popskok do przodu po przejściu przez portal lub teleporter.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że ręka Inżyniera chowała się w modelu jego ciała podczas korzystania z młota pneumatycznego.
- Rozwiązaliśmy problem, który powodował, że turboobroty Supermózga zadawały zbyt duże obrażenia tarczy Superfasoli.
- Rozwiązaliśmy problemy z prawidłowym wyświetlaniem efektów wizualnych ładowania zdolności elektrobohaterów.
- Naprawiliśmy występujący czasem błąd, który sprawiał, że Żelazny Cytryn blokował własne strzały, korzystając z tarczy.
- Naprawiliśmy błąd powodujący, że Żołnierz mógł przeładować broń natychmiast po opróżnieniu magazynka, korzystając z ZPG lub multirakiety.
- Postacie SI nie będą już mogły atakować gracza podczas gry w „Pływającą strzelnicę”.
- Naprawiliśmy pracę kamery podczas aktywacji tunelu Pożeracza.
- Naprawiliśmy błąd uniemożliwiający wyświetlanie wskaźnika obrażeń przeciwników podczas strzelania do nich od tyłu jako Róża.
- Naprawiliśmy błąd, który powodował, że Żołnierze SI zawieszali się czasem podczas animacji przygotowania ZPG.
- Naprawiliśmy błąd sprawiający, że Cytryn mógł czasem korzystać z umiejętności przeznaczonych dla trybu kuli w trybie szturmowym.
Zmiany w balansie
Poprawki dotyczące trybów
- Zwiększyliśmy szansę na pojawienie się fal superbossów w „Operacjach ogrodowych” i „Operacjach cmentarnych”.
- „Bitwa o teren”: Zmodyfikowaliśmy czas potrzebny na zdobycie każdej bazy w oparciu o trudność przejmowania poszczególnych lokacji:
- „Wielka Biała Północ”:
- Minigra stała się nieco trudniejsza dla drużyny atakującej (bryła lodu ma 6% teraz więcej zdrowia).
- Początkowe granice obszaru obrony bazy zostały cofnięte, by zapobiec zabijaniu graczy zaraz po pojawieniu się w grze.
- „Baza księżycowa Z”: Początkowe granice obszaru obrony bazy zostały cofnięte, by zapobiec zabijaniu graczy zaraz po pojawieniu się w grze.
- „Zomburbia”:
- Początkowe granice obszaru obrony zostały zrównane ze ścianą, by zapobiec zabijaniu graczy zaraz po pojawieniu się w grze.
- Naprawiliśmy błąd, który powodował, że postacie z drużyny atakującej nie pojawiały się w grze bliżej celu po upłynięciu określonego czasu.
- Naprawiliśmy problem z brakującą wieżyczką Róży w zadaniu nr 5.
- Wydłużyliśmy czas potrzebny na ukończenie interakcji w końcowej minigrze, by nieco utrudnić zadanie drużynie atakującej.
- „Wielka Biała Północ”:
Poprawki dotyczące postaci
Cytryny:
Wszystkie warianty:
- Dokonaliśmy zmian w szkielecie modelu Cytryna, by zmniejszyć powierzchnię otrzymywania obrażeń krytycznych.
- Cytryn może teraz szybciej wznowić strzelanie po wyjściu z trybu kuli.
- Usunęliśmy karę do szybkości poruszania się spowodowaną przejściem w tryb kuli i wyjściem z niego.
Cytryn:
- Zwiększyliśmy obrażenia zadawane z małej odległości z 5 do 6.
- Zwiększyliśmy obrażenia od wybuchów z 5 do 6.
- Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 25/35 do 20/30.
- Zmniejszyliśmy ilość ciepła wytwarzanego przy strzale, w związku z czym broń wolniej się przegrzewa.
- Zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.
Lodowy Cytryn:
- Zwiększyliśmy obrażenia zadawane z dużej odległości z 5,5 do 6,5.
- Zmniejszyliśmy ilość ciepła wytwarzanego przy strzale, w związku z czym broń wolniej się przegrzewa.
- Zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.
Elektrocytryn:
- Strzał standardowy: Zwiększyliśmy obrażenia zadawane z małej/dużej odległości z 4,5/2,5 do 8/6.
- Strzał częściowo naładowany:
- Zwiększyliśmy obrażenia zadawane z małej/dużej odległości z 25/15 do 20/10.
- Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 30/60 do 20/50.
- Strzał w pełni naładowany:
- Zwiększyliśmy obrażenia zadawane z małej/dużej odległości z 35/25 do 30/20.
- Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 40/80 do 30/60.
Kukurydze:
Komandor Kukurydz:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka o 5.
- Zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.
- Nieznacznie zwiększyliśmy celność.
Kukurydz BBQ:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka o 5.
Papa Kukurydz:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka o 3.
Don Kukurydz:
- Zwiększyliśmy obrażenia o 0,5.
- Zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.
- Nieznacznie zwiększyliśmy celność.
Imprezowy Kukurydz:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka o 5.
- Zwiększyliśmy obrażenia zadawane z dużej odległości z 3,5 do 4,5.
- Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności z 10 m do 20 m.
- Zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.
- Nieznacznie zwiększyliśmy celność.
Róże:
Wszystkie warianty:
- Zwiększyliśmy maksymalny kąt namierzania o 5 stopni.
- Zwiększyliśmy odległość naprowadzania o 5 m.
- Nieznacznie zwiększyliśmy kąt naprowadzania między celownikiem a celem.
Ognista Róża:
- Zwiększyliśmy szybkostrzelność.
- Zmniejszyliśmy karę do szybkości poruszania się podczas ładowania.
Lodowa Róża:
- Zwiększyliśmy prędkość lotu pocisków.
- Zwiększyliśmy obrażenia zadawane przez częściowo naładowany strzał z 20 do 25.
- Zwiększyliśmy obrażenia zadawane przez w pełni naładowany strzał z 35 do 40.
- Zwiększyliśmy szybkostrzelność.
Impy:
Wszystkie warianty:
- Zmodyfikowaliśmy siatkę szkieletu Impa po stronie serwera, by trafienie go podczas ruchu było nieco łatwiejsze.
- Zmniejszyliśmy początkowy i standardowy czas odnowienia wezwania Mecha o 30 sekund.
- Zwiększyliśmy wytrzymałość wszystkich Mechów o 20 sek.
Imp/Mech Z7:
- Zwiększyliśmy zasięg odepchnięcia przeciwnika trafionego omni-ostrzem.
- Zmniejszyliśmy czas przeładowania omni-ostrza o 5 sek.
- Zwiększyliśmy skuteczność naprowadzania pocisku biotycznego pociągnięcia.
- Zwiększyliśmy moc biotycznego pociągnięcia, dzięki czemu wrogowie będą szybciej przyciągani.
- Zwiększyliśmy promień wybuchu pocisku biotycznego pociągnięcia, by zwiększyć szansę na to, że przyciągnie ono kilku wrogów naraz.
- Zmniejszyliśmy czas przeładowania biotycznego pociągnięcia o 5 sek.
Supermózgi:
Wszystkie warianty:
- Zmniejszyliśmy pochłanianie obrażeń przez turboobroty o 15%.
- Nieznacznie zwiększyliśmy czas odnowienia turboobrotów.
- Nieco zmniejszyliśmy prędkość poruszania w trybie turboobrotów.
- Usunęliśmy możliwość anulowania turboobrotów Supermózga.
Elektromózg:
- Znacznie zmniejszyliśmy zasięg i obrażenia zadawane przez ładunki elektryczne.
- Nieco zmniejszyliśmy szybkostrzelność ciosów.
Kapitanowie Siwobrodzi:
Wszystkie warianty:
- Dodaliśmy możliwość opuszczenia beczki bez podpalania lontu (czas odnowienia nadal obowiązuje).
Kapitan Rekinogryz:
- Zmniejszyliśmy obrażenia od wybuchów z 16 do 10.
Kapitan Działko:
- Zwiększyliśmy prędkość lotu pocisków.
- Zwiększyliśmy wewnętrzny promień wybuchu w przypadku ręcznej detonacji.
- Znieśliśmy ograniczenie zasięgu pełnej skuteczności obrażeń przy trafieniu.
Groszkostrzelcy:
Elektrogroszek:
- Zwiększyliśmy prędkość lotu pocisków.
- Zwiększyliśmy obrażenia od wybuchu w przypadku ręcznej detonacji.
Pożeracze:
Wszystkie warianty:
- Zmodyfikowaliśmy pracę kamery podczas gry Pożeraczem, by bardziej przypominała kamerę z GW1.
- Podwyższyliśmy wszystkie mnożniki ulepszenia czasu trawienia.
Dziki Pożeracz:
- Dziki Pożeracz zaczyna teraz regenerować zdrowie prawie bezpośrednio po otrzymaniu obrażeń.
Słoneczniki:
Wszystkie warianty:
- Zwiększyliśmy wszystkie rodzaje obrażeń zadawanych przez Słonecznika o 10-20%.
- Zmniejszyliśmy czas odnowienia zdolności leczenia i mrocznych wieżyczek o 10 sek.
Mistyczny Słonecznik:
- Zwiększyliśmy zużycie amunicji przy strzałach, które trzeba ładować.
Szmaciany Słonecznik:
- Zwiększyliśmy ilość zdrowia zdobywanego dzięki kroplom słońca z 5 do 8 za każdą kroplę.
Kaktusy:
Nefrytowy Kaktus:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka o 2.
- Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu z 10 do 8,5.
Żołnierze:
Dowódca Czołgu:
- Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu o 5.
Naukowcy:
Chemik:
- Zmniejszyliśmy obrażenia z 40 do 36.
Zoolog:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 9 do 6.
- Zmniejszyliśmy zasięg pocisków o 0,5 m.
Oceanolog:
- Zmniejszyliśmy obrażenia z 30 do 25.