Patryk Jankowski Patryk Jankowski 23.04.2016 12:17
Skalowane 1080p i 60 klatek na sekundę w Doom na obu konsolach
1130V

Skalowane 1080p i 60 klatek na sekundę w Doom na obu konsolach

Studio idSoftware od wielu lat wyznaczało standardy jeżeli mowa o grach wideo, szczególnie strzelaninach pierwszoosobowych. To pionierzy, którzy zaoferują w Doom (PS4)jakość 1080p i 60 klatek na sekundę na obu konsolach.

Tiago Sousa za pośrednictwem Twittera opublikował bardzo interesującą informację dla fanów Doom (PS4). Pracownik idSoftware poinformował, że uzyskano jakości 1080p oraz 60 klatek na obu konsolach, tyle tylko, że będzie to rozwiązanie skalowane.

Oznacza to mniej więcej tyle, że w momentach największego zamętu i chaosu na ekranie rozdzielczość może być zaniżona celem utrzymania nienagannej animacji. Jest to rozwiązanie kompromisowe, które tylko pozytywnie wpłynie na działanie tego tytułu, co najważniejsze, na PlayStation 4 oraz Xbox One.

Wygląda więc na to, że idSoftware uda się pogodzić użytkowników wszystkich platform i przygotować grę kompletną. Tytuł w ubiegłym tygodniu można było ogrywać w fazie betatestów, premiera pełnej wersji gry już 13 maja.

Źródło: Twitter

Tagi: Bethesda doom idsoftware playstation 4