Skalowane 1080p i 60 klatek na sekundę w Doom na obu konsolach
Studio idSoftware od wielu lat wyznaczało standardy jeżeli mowa o grach wideo, szczególnie strzelaninach pierwszoosobowych. To pionierzy, którzy zaoferują w jakość 1080p i 60 klatek na sekundę na obu konsolach.
Tiago Sousa za pośrednictwem Twittera opublikował bardzo interesującą informację dla fanów . Pracownik idSoftware poinformował, że uzyskano jakości 1080p oraz 60 klatek na obu konsolach, tyle tylko, że będzie to rozwiązanie skalowane.
Oznacza to mniej więcej tyle, że w momentach największego zamętu i chaosu na ekranie rozdzielczość może być zaniżona celem utrzymania nienagannej animacji. Jest to rozwiązanie kompromisowe, które tylko pozytywnie wpłynie na działanie tego tytułu, co najważniejsze, na PlayStation 4 oraz Xbox One.
Wygląda więc na to, że idSoftware uda się pogodzić użytkowników wszystkich platform i przygotować grę kompletną. Tytuł w ubiegłym tygodniu można było ogrywać w fazie betatestów, premiera pełnej wersji gry już 13 maja.
@digitalfoundry our custom TSSAA (~8x SSAA) also tackles dynamic res scale, so transitions are relatively hard to spot
— Tiago Sousa (@idSoftwareTiago) 20 kwietnia 2016