Poprzednia gra twórców Overwatch poniosła sromotną porażkę

narodziło się na prochach skasowanego przez Blizzard MMO „Titan”. Jeff Kaplan, projektant, wyjaśnił, że zespół poniósł sromotną porażkę przy Titanie.
Kaplan w wywiadzie dla serwisu GameSpot wyjaśnił, jakie panowały nastroje w zespole po skasowaniu Titana:
Mieliśmy wspaniałą grupę, gdy pracowaliśmy nad Titanem. Naprawdę utalentowane osoby, ale ponieśliśmy tak sromotną porażkę, że aż trudno to sobie wyobrazić. Schrzaniliśmy wszystko, co dało się schrzanić. To było straszne.
Wstydziliśmy się, wiecie coś w stylu ‘Nie, musimy udowodnić, że jesteśmy godni tego, aby pracować dla Blizzarda. Że zrobimy coś, z czego firma będzie dumna’. Wiedzieliśmy, że to nasza ostatnia szansa, bo w branży jest przysłowie ‘Jesteś tak dobry jak twoja ostatnia gra’. I… cóż. Moją ostatnią grą był nieszczęsny Titan, który był tak zły, że Blizzard go nam skasował. ‘Co mogę zrobić, aby udowodnić, że nie jestem partaczem?’ – pomyślałem.




Cóż, miejmy nadzieję, że poszczęści się bardziej.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Overwatch.