Ogrom informacji na temat Final Fantasy XV

Gry
883V
Ogrom informacji na temat Final Fantasy XV
Paweł Musiolik | 06.04.2016, 14:52

Najnowszy numer GameInformera przynosi nam gigantyczną dawkę informacji na temat . Zerknijmy więc, jakie nowości ma dla nas Square Enix.

Gra rozpocznie się od walki w miejscu o którym jeszcze nie wiemy. Przypomina to rozwiązanie z Final Fantasy II gdzie gra też zaczynała się od walki z bossem. Będzie to rozdział zerowy, pełniący jednocześnie rolę samouczka do głównej rozgrywki. Rozdział 1 zaczyna się w momencie znanym z epizodu Duscae - Noctisowi i ekipie psuje się samochód, który muszą naprawić. Wykonamy wtedy kilka zadań pobocznych, poznamy Cidney i spróbujemy się dostać do Altissi za pomocą promu. Ostatecznie rozdział kończy się gdy Noctis i przyjaciele dowiadują się z gazety o ataku na swój dom.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra oferować będzie nam różne opcje dialogowe, mające zmienny wpływ na grę. Dla przykładu, w rozmowie z Cidney możemy albo sobie załatwić zniżki, albo dowiedzieć się kilku bardzo przydatnych rzeczy o lokacji w której się znajdujemy.

Każda z postaci dysponować będzie pewnymi umiejętnościami, które można rozwijać. Prompto na przykład robi zdjęcia i może nas poprosić o zatrzymanie się w lokacji by pstryknąć fotkę. Im więcej takich zdjęć - tym lepiej mu one wyjdą. Nimi będziemy mogli się dzielić z innymi. Bagażnik Regalii (samochodu) pełni rolę naszej skrzyni bez dna.

Od dema poprawie uległa walka. Broń można zmieniać w locie za pomocą d-pada, postać reaguje szybciej i płynniej na nasze komendy, a magię będziemy mogli czerpać z punktów na mapie świata, co przypomina system Draw Points z . Magię rozwijać będziemy za pomocą syntezy, a broń - za pomocą przedmiotów znajdowanych w świecie gry.

Przyzywane przez nas Summony nie mają jednej animacji i ataku. Zależnie od sytuacji i kontekstu będą zachowywać się różnie, nawet uciekając z pola walki. Dla przykładu, Tytan nie zawsze skorzysta z głównego ataku w którym uderza pięścią w ziemię, ale może rzucić we wrogów głazami lub w nich zaszarżować. W dungeonach także zachowanie summonów będzie inne.

Rozwój naszych postaci będzie częściowo dowolny - albo wybierzemy na przykład usprawnienie automatycznych uników, albo wybierzemy inną umiejętność i ją rozwiniemy.

No i najważniejsze - zespół nie planuje żadnych kontynuacji .

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.

Źródło: własne

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper