Już jutro darmowe DLC do Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Gry
769V
Już jutro darmowe DLC do Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
Paweł Musiolik | 07.03.2016, 23:50

Electronic Arts ujawniło co pojawi się w pierwszej darmowej paczce do , która pojawi się już jutro - 8 marca.

Poza poprawkami w balansie o których ostatnio mówiono (znerfienie Róży), pojawi się także nowa mapa - Aqua Center oraz nocna wersja The Great White North. Dodatkowo pojawią się nowe zadania w Backyard Battleground oraz dodatkowe ustawienia rozgrywki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pełna lista zmian prezentuje się następująco:

Nowe funkcje

  • Dodaliśmy nową mapę trybu kooperacji i bitwy drużynowej, „Centrum wodne”, która może wydawać się znajoma, ale tylko z pozoru!
  • Dodaliśmy nocną wersję mapy „Wielka Biała Północ„ do „Bitwy o teren”.
  • Dodaliśmy misje poszukiwawcze do podwórkowego pola bitwy.
  • Dodaliśmy misje botów i doniczek do podwórkowego pola bitwy.
  • Dodaliśmy obrazy wariantów postaci do interfejsu grupy.
  • Opcje świata pokazują teraz wszystkich znajomych, którzy grają w PvZ, a nie tylko tych, których możecie zaprosić.
  • Dodaliśmy klasyczne ustawienia w opcjach zmiany głównego przycisku strzelania (tylko na PS4).
  • Dodaliśmy suwak dokładności celowania, aby umożliwić wam osiągnięcie większej precyzji w szybkości celowania (w PC opcja ta została podzielona na czułość myszy i kontrolera).
  • Dodaliśmy możliwość wyboru pomiędzy przytrzymywaniem przycisku i przełączaniem przycisku, aby wycelować.
  • Dodaliśmy opcję wyrzucenia gracza do tablicy wyników w grze (tylko do tych zarządzanych przez graczy).
  • Dodaliśmy poziomy trudności do menu pauzy w niektórych trybach.
  • W grach prywatnych domyślnie włącza się publiczny czat.
  • Dodaliśmy możliwość wyświetlenia tablicy wyników, gdy wasza postać zostanie pokonana.

Ważne naprawy

  • Skróciliśmy długość licznika czasu pomiędzy rundami w grach wieloosobowych.
  • Imp zdobywa punkty doświadczenia, gdy jest pod postacią Mecha.
  • Gracze widzą spersonalizowane podwórka innych graczy, gdy na nie wchodzą.
  • Gracze widzą statystyki innych graczy, gdy odwiedzają ich podwórka.
  • Poprawiliśmy dźwięki głównej broni czosnkowego drona.
  • Ustawienie interfejsu na opcję „Jasny” ukrywa licznik PD.
  • Duże ulepszenia animacji wyświetlanych po trafieniu.
  • Mnóstwo poprawek błędów i jakości.

Zmiany w balansie

Ogólne

  • Poprawione ulepszenie regeneracji dla wszystkich postaci.
  • Poprawiliśmy wszystkie reakcje na trafienie dla graczy i SI.

Róża:

  • Całkowita zmiana klasy Róży – wraca do roli wsparcia.
  • Zmniejszyliśmy liczbę punktów zdrowia Róży.
  • Duże zmiany do jej umiejętności naprowadzania – nie działa na dużych odległościach; gracz musi poprowadzić cel, aby w niego trafić.
  • Nieco mniejsza szybkostrzelność magicznego ostu.
  • Ofiara uwięziona w pętli czasowej jest tam o wiele krócej.
  • Zmieniliśmy działanie ukozowienia – obrażenia nie przerywają czaru, a cele są pod tą postacią nieco krócej.
  • Zwolniliśmy warianty Róży (ognistą i lodową) podczas ładowania broni, aby była bardziej podatna na obrażenia.

Cytryn:

  • Nieco mniejsze laserowe obrażenia Imprezowego Cytryna.

Kukurydz:

  • Musieliśmy poprawić umiejętności Kukurydza jako wojownika na pierwszej linii – zwiększyliśmy jego zdrowie i obrażenia zadawane z dużej odległości.
  • Mniejsze obrażenia zadawane przez Imprezowego Kukurydza.

Pożeracz:

  • Krótszy czas przeżuwania po ucieczce (np. twoja ofiara uciekła za pomocą umiejętności takiej jak młot pneumatyczny)
  • Opóźnienie regeneracji pożeracza jest takie samo jak u wszystkich postaci.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że regeneracja zdrowia Dzikiego Pożeracza nie pasowała do jego broni. Regeneruje się nieco szybciej i wcześniej.
  • Dłuższy czas odnowienia tęczowego przeniesienia Pożeracza-Jednorożca.
  • Dłuższy czas odnowienia mazi.

Kaktus:

  • Kaktus Zen zadawał zbyt duże obrażenia – musieliśmy je nieco zmniejszyć i zmienić przeładowywanie broni.

Imp:

  • Zmiany dla Impa polegały na tym, by stał się nieco bardziej odporny, gdy nie jest Mechem. Poprawiliśmy też jego główną broń.
  • Większe zdrowie dla Impa.
  • Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że Imp nie mógł otrzymywać obrażeń podczas rozmowy telefonicznej pod postacią Z-Mecha (teraz jest nietykalny tylko wtedy, gdy pojawia się jasny promień).
  • Imprezowy Imp zadaje mniejsze obrażenia.

Supermózg:

  • Nieco krótszy czas odnowienia super ultra kuli i super multi kuli.
  • Lekko przyspieszone turboobroty kosztem mniejszego pancerza podczas ich wykonywania.
  • Usunęliśmy rozkład z legendarnego wskaźnika Toksycznego Mózga.
  • Mniejsze obrażenia dla Imprezowego Mózga.

Kapitan Siwobrody:

  • Chcieliśmy, żeby Kapitan Siwobrody zadawał podobne obrażenia co Kaktus, ale nieco mniejsze, ponieważ zdobywa też punkty za strzały piracką śrutówką z bliskiej odległości.
  • Większa prędkość ruchu beczki kapitana, gdy nie jest podpalona.
  • Mniejsze obrażenia dla Kapitana Imprezowicza.
  •  
Źródło: http://www.pvzgw2.com/pl_PL/news/graveyard-variety-pack-content-update-and-patch-notes-pl

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper