Doom zadziała w 1080p i 60 klatkach na sekundę

Gry
1226V
Doom zadziała w 1080p i 60 klatkach na sekundę
Paweł Musiolik | 25.02.2016, 19:49

Bethesda w kolejnej części cyklu "Dlaczego warto kochać DOOM-a" wrzuciła kilka nowych i dosyć interesujących informacji o samej grze.

Okazuje się, że nad projektem pracuje nie tylko id Software, ale także ekipy Certain Affinity (odpowiedzialne za tryb dla wielu graczy) oraz Escalation Studios (odpowiedzialne za edytor SnapMap).

Dalsza część tekstu pod wideo

W kwestii warstwy technicznej, całość działa oczywiście na szóstej wersji silnika idTech, co podyktowane jest chęcią stworzenia gry, która na każdej platformie, bez wyjątku, działać będzie w 1080p i 60 klatkach na sekundę. Tak o tej decyzji wyraził się Billy Khan - główny programista:

Chcemy by gracze zastanawiali się jakim cudem i inne gry na idTech 6 mogą tak świetnie wyglądać, działając jednocześnie w 1080p i 60 klatkach na sekundę, niezależnie od platformy podczas gdy inne gry mają nawet problem z zachowaniem 30 klatek. Naszym celem jest najlepiej jak tylko się da wyglądająca gra w 1080p i 60 klatkach na sekundę.

Trzymamy kciuki by cel został zrealizowany.

 

Źródło: https://bethesda.net/#en/events/game/22-reasons-to-love-doom-part-3/2016/02/24/82

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper