Paweł Musiolik Paweł Musiolik 25.02.2016 19:49
Doom zadziała w 1080p i 60 klatkach na sekundę
1152V

Doom zadziała w 1080p i 60 klatkach na sekundę

Bethesda w kolejnej części cyklu "Dlaczego warto kochać DOOM-a" wrzuciła kilka nowych i dosyć interesujących informacji o samej grze.

Okazuje się, że nad projektem pracuje nie tylko id Software, ale także ekipy Certain Affinity (odpowiedzialne za tryb dla wielu graczy) oraz Escalation Studios (odpowiedzialne za edytor SnapMap).

W kwestii warstwy technicznej, całość działa oczywiście na szóstej wersji silnika idTech, co podyktowane jest chęcią stworzenia gry, która na każdej platformie, bez wyjątku, działać będzie w 1080p i 60 klatkach na sekundę. Tak o tej decyzji wyraził się Billy Khan - główny programista:

Chcemy by gracze zastanawiali się jakim cudem Doom (PS4) i inne gry na idTech 6 mogą tak świetnie wyglądać, działając jednocześnie w 1080p i 60 klatkach na sekundę, niezależnie od platformy podczas gdy inne gry mają nawet problem z zachowaniem 30 klatek. Naszym celem jest najlepiej jak tylko się da wyglądająca gra w 1080p i 60 klatkach na sekundę.

Trzymamy kciuki by cel został zrealizowany.

 

Źródło: https://bethesda.net/#en/events/game/22-reasons-to-love-doom-part-3/2016/02/24/82

Tagi: Bethesda Softworks doom id Software playstation 4