Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 23.02.2016 15:39
Co z nowym Brothers in Arms? Gearbox jest obecnie skupione na Battleborn
387V

Co z nowym Brothers in Arms? Gearbox jest obecnie skupione na Battleborn

Polygon przygotował jakiś czas temu materiał, w którym przeprowadzono wywiad z Randym Pitchfordem, CEO studia Gearbox Software. Z udostępnionego nagrania dowiemy się, co robi obecnie studio oraz jak dużym projektem jest Battleborn (PS4).

Cały podcast jest dostępny pod tym linkiem, ale jeśli nie macie czasu lub możliwości, aby odsłuchać materiał, poniżej zamieszczamy streszczenie najważniejszych punktów.

  • Battleborn to największa inwestycja studia Gearbox w historii. Gra będzie kosztowała znacznie więcej niż Borderlands i Borderlands 2 razem wzięte.
  • Pitchford chciał zrobić grę FPS, w której rycerz Jedi walczy obok Master Chiefa i Gandalfa. Wzięcie kilku archetypów i zmiksowanie ich umożliwiło powstanie Battleborn
  • Rywalizacja z Overwatch motywuje studio do zdwojonych wysiłków
  • Battleborn będzie miało solidną kampanię, ale wiele czasu poświęcono również PvP
  • W siedzibie studia pracuje 300 osób, z czego 80% skupione jest na Battleborn
  • Więcej niż jedna nowa marka jest obecnie na wstępnym etapie produkcji
  • Nowe Brothers in Arms także jest na wstępnym etapie produkcji
  • Borderlands wciąż ma przyszłość, ale na razie nie zostało jeszcze ustalone jaką.

Źródło: https://soundcloud.com/polygon-newsworthy/1-randy-pitchford

Tagi: Battleborn brothers in arms Gearbox Software playstation 4