Dlaczego w Tom Clancy's The Division zabraknie trybu split-screen?

Ubisoft w przyszłym miesiącu zadebiutuje ze swoją najnowszą, wieloosobową marką . Tytuł koncentrujący się na współpracy i rozgrywkach w Sieci. Dlaczego jednak zabrakło w nim zabawy na podzielonym ekranie?
Przedstawiciele firmy Ubisoft zdecydowali się skomentować sprawę podzielonego ekranu, a raczej braku tego trybu, w grze .
''Jednym z kluczowych powodów, dla których nie znajdziecie w The Division takiego trybu jest progresywna natura gry. Możliwość swobodnego przełączenia się pomiędzy singlem, kooperacją, a zabawą online w ramach jednej postaci, którą ciągle sobie ulepszasz, jest czymś, co chce się robić w pojedynkę. Bez przywiązania do innego gracza, na którego musicie czekać, aż on zechce wyjść.'' - tłumaczy Magnus Jansen, dyrektor kreatywny gry.




Zdaniem Ubisoftu zabawa na podzielonym ekranie z innym graczem siedzącym obok byłaby w sprzeczności z podstawowymi zasadami rozgrywki. Faktycznie, grający obok siebie mogliby być w jakiś sposób przypisani do siebie, co wpływałoby na pewne ograniczenia.
Tryb rozgrywki na podzielonym ekranie w ostatnich latach jest coraz mniej stosowany, a szkoda, bo niegdyś tego rodzaju zabawa przynosiła sporo radości, szczególnie w bijatykach, grach sportowych i bijatykach chodzonych. Najwyraźniej sposób takiej rozgrywki nie spodobał się twórcom gry .
Czy Wy zgadzacie się ze stanowiskiem Ubisoftu w sprawie trybu rozgrywki na podzielonym ekranie w grach?