Twórcy Heroes Reborn: Gemini przyznają się, że zapożyczali pomysły z innych gier

Jak to mówią, "jak kopiować, to od najlepszych". Dokładnie tym kierowali się twórcy , którzy wykorzystali w swojej produkcji pomysły z takich produkcji jak , czy .
Jeden z twórców , Steave Bowler, podzielił się na oficjalnym blogu PlayStation swoimi przemyśleniami odnośnie kopiowania schematów i pomysłów z innych tytułów. Jak twierdzi:
Nikt nie wymyśli już nic w 100 % oryginalnego, więc gdy ludzie pytają mnie co wpłynęło na to jak zaprojektowaliśmy naszą grę, odpowiadam szczerze.




W znajdziemy elementy jednych z najlepszych produkcji zeszłej generacji. zainspirowało twórców do wprowadzenia w swojej grze podobnego modelu wspinania się na przeszkody. Oczywiście nasza protagonistka nie jest wytrenowaną atletką, która świetnie zna parkour, ale obiekty, na które podobna do głównej bohaterki osoba powinna móc wejść, będziemy mogli pokonać bez problemu.
Podobnie jak to było w , tak i tutaj gracz będzie musiał dobrze zaplanować swoje ruchy, a dopiero potem wziąć się za działanie. Jest to spowodowane możliwością manipulowania czasem, co pozwoliło twórcom na stworzenie wyjątkowych łamigłówek, których rozwiązanie jest niemożliwe bez niekonwencjonalnego myślenia.
Zawsze gdy ręka gracza podnosi się aby użyć specjalnej umiejętności wszyscy myślą "Więc , co?". Twórcy śmiało odpowiadają, że nie zapoczątkowało machania dłonią przed twarzą przy rzucaniu zaklęć, a jedynie świetnie wykorzystało i zaprojektowało ten ruch. W zobaczymy coś bardzo podobnego.
Podoba Wam się taki miks? Czy deweloperzy powinni na siłę próbować stworzyć coś całkowicie oryginalnego i innowacyjnego, czy zapożyczanie niektórych pomysłów jest w porządku?