Bethesda nie będzie tworzyć modów do Fallout 4. Dystrybucja tylko przez stronę www

W ciągu najbliższych kilku miesięcy posiadacze komputerów stacjonarnych dostaną „Mod Creation Kit”, który umożliwi tworzenie modyfikacji do . W związku z tym Pete Hines, marketingowiec Bethesdy, postanowił za pośrednictwem Twittera odpowiedzieć na kilka pytań.
Studio dotychczas potwierdziło, że narzędzie do tworzenia modyfikacji zostanie wydane w okolicach początku 2016 roku. Wygląda na to, że mody nie będą dystrybuowane ani przez PlayStation Store, ani przez Steama, tylko za pośrednictwem strony Bethesda.net. Dlaczego? Aby istniała wspólna platforma dystrybucyjna.
@mygaffer we are using a platform that covers all three platforms. Not a platform for PC and a different one for consoles
— Pete Hines (@DCDeacon) styczeń 3, 2016



Kto będzie jednak zajmował się tworzeniem modyfikacji do ? Tylko i wyłącznie gracze. Bethesda nie chce się do tego mieszać, ograniczając swoją rolę do wydawania rozszerzeń i poprawek.
@Da12id we usually focus on dlc and updates (and the tools themselves) and let fans do mods
— Pete Hines (@DCDeacon) styczeń 6, 2016
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.