Garść zrzutów ekranu oraz nowe informacje o Ace Combat 7
Gry
1485V
zostało oficjalnie zapowiedziane na tegorocznej imprezie PlayStation Experience. Wiemy, że Bandai Namco pragnie osiągnąć fotorealizm. Dzięki tygodnikowi Famitsu mamy okazję dowiedzieć się czegoś nowego.
W najnowszym numerze tygodnika Famitsu został poruszony temat ekskluzywnego dla PlayStation 4 . Oto zbiór najistotniejszych wieści.
- gra jest skończona w 20%,
- pokazany na PSX 2015 zwiastun został w całości stworzony na silniku gry,
- twórcy wyciągną z poprzednich części najlepsze elementy by stworzyć doskonałą grę,
- chmury w grze są trójwymiarowymi obiektami, przez które można przelecieć,
- specjalne manewry nie będą wyłącznie wykończeniami - twórcy chcą by wymagały one odpowiednich umiejętności gracza,
- znacznej poprawie ulegnie strategia w pokonywaniu przeciwników,
- osadzone jest w tym samym świecie, w którym umiejscowione były poprzednie numerowane gry, lecz o 10 lat starszym. Deweloper uczyni go przystępnym dla nowych graczy,
- symbolem gry jest kosmiczna winda, która będzie odpowiednikiem prawdziwiej, tworzonej przez japońską firmę,
- winda jest tak wysoka, że osoba ukazana na zwiastunie musiała nosić specjalny kombinezon ponieważ nie przetrwałaby warunków środowiskowych. Najbardziej oddalony od Ziemi fragment znajduje się na wysokości 100 tysięcy kilometrów,
- winda jest zaprojektowana z myślą o lataniu i strzelaniu,
- ogromny statek powietrzny nazywa się “FAS" i chroni windę. Potrafi wystrzeliwać bezzałogowe statki powietrzne,
- powodem, dla którego zdecydowano się skorzystać z PlayStation VR jest chęć stworzenia gry intuicyjnej. Twórcy uważają, że rzeczywistość wirtualna idealnie pasuje do tego typu produkcji,
- ekipa tworząca grę jest dumna ze światowej rozpoznawalności japońskiej marki.
Zrzuty ekranu, będące skanami z magazynu, znajdziecie w galerii poniżej.