Call of Duty: Black Ops III zarobiło w weekend ponad pół miliarda dolarów!

W Activision strzelają korki od szampanów. w premierowy weekend zarobiło 550 milionów dolarów, bijąc całą masę rekordów.
Activision Publishing potwierdziło dziś, że stało się największą premierą tego roku. Według szacunków Activision w ciągu trzech pierwszych dni przebój zarobił ponad 550 milionów dolarów ze sprzedaży na całym świecie. Weekend premierowy stał się największym wydarzeniem przemysłu rozrywkowego 2015 roku, wliczając w to premiery filmowe, muzyczne oraz książkowe.
Zaangażowanie graczy ustanowiło także nowy rekord serii Call of Duty. Co więcej, w trakcie pierwszych trzech dni fani spędzili ponad 75 milionów godzin online. Mówi o tym Bobby Kotick, prezes Activision Blizzard.




Miliony zagorzałych fanów Call of Duty znów pokazały nam siłę swojego zaangażowania w tę serię. Call of Duty: Black Ops III to największa premiera rozrywkowa tego roku, większa od jakiejkolwiek dotychczasowej premiery filmowej.
Wtóruje mu Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing.
Premiera Call of Duty: Black Ops III była większa niż premiera jakiejkolwiek innej gry, innego filmu czy przedsięwzięcia rozrywkowego w tym roku. Co ważniejsze, nasi fani angażują się w serię bardziej niż kiedykolwiek. Robią to do tego stopnia, że poświęcają Black Ops III więcej czasu niż jakiejkolwiek innej grze z serii Call of Duty. Call of Duty to coś więcej niż gra, to całoroczna pasja rosnącej rzeszy milionów fanów, która dopiero nabiera rozpędu.
Adam Boyes, wiceprezes działu relacji z wydawcami i deweloperami firmy Sony Computer Entertainment America z kolei zachwyca się współpracą z Sony.
Podtrzymujemy to, co mówiliśmy na początku, że PlayStation jest najlepszą platformą do gry w Call of Duty, a ta rekordowa premiera to potwierdza. Premiera Black Ops III jest jak na razie największym tego typu wydarzeniem w tym roku, a społeczność PlayStation Nation jest gotowa. Jesteśmy dumni, mogąc nazywać PlayStation domem Call of Duty, i z przyjemnością zapewnimy tej społeczności jako pierwszej zestawy map w ramach zawartości do pobrania.
Tytuł Black Ops III ustanowił nowy rekord w historii platformy PlayStation 4 w liczbie egzemplarzy sprzedanych w pierwszym dniu dostępności.
Podczas trzydniowej premiery sprzedaż na całym świecie wzrosła znacząco w porównaniu do ostatnich dwóch lat, a liczba pobrań wydania cyfrowego na konsole najnowszej generacji wzrosła w stosunku do zeszłego roku o prawie 100%, ustanawiając tym samym rekord tej serii gier.
Black Ops III zapadnie także w pamięć widzom jako numer jeden na liście Twitch najczęściej oglądanych i streamowanych tytułów, które miały premierę w 2015 roku.
Miano największej premiery rozrywkowej tego roku Call of Duty: Black Ops III zawdzięcza sprzedaży detalicznej i cyfrowej porównanej ze sprzedażą wydawnictw filmowych, muzycznych i książkowych w ciągu trzech dni po premierze, określaną na podstawie danych dostępnych publicznie, informacji od sprzedawców oraz szacunków firmy Activision. Wzrost sprzedaży wydań cyfrowych Black Ops III w porównaniu do zeszłego roku szacowany jest na podstawie sprzedaży w ciągu trzech dni po premierze. Zaangażowanie graczy określane jest na podstawie wewnętrznych danych na temat liczby godzin spędzonych w grze w przeliczeniu na jednego gracza w ciągu trzech dni po premierze.