Łukasz Ciesielski Łukasz Ciesielski 09.11.2015 09:00
Lab Zero Games tłumaczy się z opóźnienia Skullgirls 2nd Encore na PSV
241V

Lab Zero Games tłumaczy się z opóźnienia Skullgirls 2nd Encore na PSV

Skullgirls 2nd Encore (PS4) pojawiło się na PlayStation 4 w lipcu tego roku. Wraz z wersją na stacjonarną konsolę Sony miała pojawić się przenośna edycja gry. Ta niestety do dnia dzisiejszego się nie ukazała. Twórcy tłumaczą się z zaistniałej sytuacji.

Na forum reddit odbyła się sesja AMA (Ask Me Anything) z jednym z pracowników studia Lab Zero Games. Tłumaczył on sytuację związaną z brakiem przenośnej wersji Skullgirls 2nd Encore (PS Vita). Z wypowiedzi wynika, że gra wciąż jest optymalizowana, a ilość poważnym błędów zmusiła twórców do opóźnienia premiery.

Lab Zero Games postawiło sobie jasny cel - wersja na PS Vita jakościowo nie może odbiegać od innych bijatyk pojawiających się na przenośnej konsoli Sony. Początkowo opóźnienie względem wersji na PS4 miało wynosić jedynie parę tygodni. Jednak napotkane problemy były tak duże, że ich rozwiązywanie wkroczyło na czas, który miał być przeznaczony na przygotowywanie japońskiej wersji gry.

Cieszy fakt, że twórcy nie porzucili tworzenia Skullgirls 2nd Encore (PS Vita) i gra w końcu pojawi się na PlayStation VIta.

Źródło: http://www.siliconera.com/2015/11/06/lab-zero-grossly-underestimated-how-much-work-the-ps-vita-version-of-skullgirls-would-be/

Tagi: Lab Zero Games playstation vita Skullgirls 2nd Encore