Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a kwestia mikropłatności

Gry
1314V
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a kwestia mikropłatności
Łukasz Ciesielski | 24.08.2015, 10:16

zbiera fenomenalne oceny od różnych serwisów branżowych, które miały okazję otrzymać już swoje kopie recenzenckie. W wielu przypadkach redakcje nie miały dostępu do sieciowych funkcji, więc niewiadomą pozostaje kwestia mikropłatności.

W gracze wykorzystają różnego rodzaju surowce pozyskane podczas gry do wybudowania bazy morskiej. Jednak by przejść do trybu wieloosobowego, w którym gracze wzajemnie atakują swoje bazy, trzeba najpierw wydać prawdziwe pieniądze, by zakupić walutę zwaną MB Coins. Żetony te są potrzebne do wykupienie przestrzeni wodnej, na której znajdzie się baza przeznaczona do potyczek PVP.

Dalsza część tekstu pod wideo

Żetony MB można zdobyć na dwa sposoby. Jednym z nich jest dostanie ich w trakcie normalnej gry, gdyż Konami zrobiło z nich nagrody. Ta ścieżka jest wolniejsza. Jeśli jednak ktoś nie chce męczyć się z grą, może po prostu zapłacić prawdziwą gotówką i odblokować tyle monet, ile potrzebuje.

Czy to oznacza, że w istnieje wymóg mikropłatności? Nie. Po prostu recenzenci pochopnie wyciągnęli wnioski, że Konami zablokowało PvP i kazało sobie za to płacić. A tak nie jest.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: http://uk.ign.com/articles/2015/08/24/metal-gear-solid-5s-pvp-forward-operating-base-features-microtransactions

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper