Aktualizacja 1.08 naprawdę zwiększyła wydajność w Wiedźmin 3: Dziki Gon!

Gry
2931V
Aktualizacja 1.08 naprawdę zwiększyła wydajność w Wiedźmin 3: Dziki Gon!
Andrzej Ostrowski | 12.08.2015, 14:55

Ciężko się dziwić, że po kolejnych łatkach narastało zwątpienie w to, czy CD Projekt RED jest w stanie rzeczywiście polepszyć wydajność na PlayStation 4. Serwis DigitalFoundry przeprowadził jednak gruntowną analizę, z której wynika, że... udało się. Mamy też test porównawczy Xbox One vs PlayStation 4.

Po pewnym czasie notka "zwiększenie wydajności" w kolejnych aktualizacjach wywoływała raczej uśmiech politowania, bo ta często nawet... pogarszała się, jak było to w wypadku łatki 1.07.

Dalsza część tekstu pod wideo

W wypadku jednak wersji 1.08 naprawdę możemy mówić o poprawie. Przejażdżka konno przez powiedzmy rynek nie powoduje już spadku wydajności do 25 klatek na sekundę.

Nie znaczy to oczywiście, że wszystko działa idealnie. Niestety gra wciąż cierpi na syndrom spadku wydajności w bardziej zatłoczonych miejscach, a specjaliści raczej podchodzą pesymistycznie do całego zagadnienia, sugerując, że niestety, ale rewolucji nie ma sensu oczekiwać. Podobnie jak 30 klatek na sekundę w każdym możliwym miejscu. PlayStation 4 nie radzi sobie tutaj najlepiej. Biorąc pod uwagę, że gra potrafi działać wydajniej na sprzęcie konkurencji, być może pchanie się w 1080p na PS4 nie było najlepszym pomysłem.

Test #1

Test Xbox One vs PlayStation 4

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-the-witcher-108-improves-console-performance

Komentarze (88)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper