Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 12.08.2015 14:55
Aktualizacja 1.08 naprawdę zwiększyła wydajność w Wiedźmin 3: Dziki Gon!
2789V

Aktualizacja 1.08 naprawdę zwiększyła wydajność w Wiedźmin 3: Dziki Gon!

Ciężko się dziwić, że po kolejnych łatkach narastało zwątpienie w to, czy CD Projekt RED jest w stanie rzeczywiście polepszyć wydajność Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4) na PlayStation 4. Serwis DigitalFoundry przeprowadził jednak gruntowną analizę, z której wynika, że... udało się. Mamy też test porównawczy Xbox One vs PlayStation 4.

Po pewnym czasie notka "zwiększenie wydajności" w kolejnych aktualizacjach Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4) wywoływała raczej uśmiech politowania, bo ta często nawet... pogarszała się, jak było to w wypadku łatki 1.07.

W wypadku jednak wersji 1.08 naprawdę możemy mówić o poprawie. Przejażdżka konno przez powiedzmy rynek nie powoduje już spadku wydajności do 25 klatek na sekundę.

Nie znaczy to oczywiście, że wszystko działa idealnie. Niestety gra wciąż cierpi na syndrom spadku wydajności w bardziej zatłoczonych miejscach, a specjaliści raczej podchodzą pesymistycznie do całego zagadnienia, sugerując, że niestety, ale rewolucji nie ma sensu oczekiwać. Podobnie jak 30 klatek na sekundę w każdym możliwym miejscu. PlayStation 4 nie radzi sobie tutaj najlepiej. Biorąc pod uwagę, że gra potrafi działać wydajniej na sprzęcie konkurencji, być może pchanie się w 1080p na PS4 nie było najlepszym pomysłem.

Test #1

Test Xbox One vs PlayStation 4

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-the-witcher-108-improves-console-performance

Tagi: CD Projekt RED PlayStation 4 wideo Wiedźmin 3: Dziki Gon