Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 10.08.2015 21:12
Treyarch wycisnęło z silnika Call of Duty: Black Ops III wszystko, co się dało
1268V

Treyarch wycisnęło z silnika Call of Duty: Black Ops III wszystko, co się dało

W trakcie Gamescom 2015 dziennikarz serwisu DualShockers przeprowadził rozmowę Davidem Vonderhaarem, głównym projektantem gry na temat tego, jakich zmian wymagało Call of Duty: Black Ops III (PS4). Wrażenia wydają się być pozytywne.

Sam dziennikarz przy okazji wspomniał, że ogrywając Call of Duty: Black Ops III (PS4) na Gamescomie, był bardzo pozytywnie zaskoczony. Według jego słów gra jest niezwykle ładna i działa naprawdę płynnie w 60 klatkach na sekundę.

Vonderhaar wyjaśnił, że dzieje się tak dlatego, iż zespól wycisnął z silnika ostatnie soki, wykonując tytaniczną pracę powiązaną z oświetleniem. Dodał także, że sama sztuczna inteligencja została poprawiona, a interfejs gracza odświeżony dzięki nowym narzędziom.

Wspomniał również, że jeśli przechodzi się na nową generację, to trzeba się upewnić, iż wszystko jest dopięte na ostatni guzik, aby wykorzystać moc drzemiącą w najnowszych urządzeniach. Dlatego właśnie zespół „rozłożył silnik na części pierwsze”, chcąc upewnić się, że wyciśnięto z niego wszystko, co się dało. Cieniowanie, oświetlenie i płynne 60 klatek na sekundę.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/08/09/treyarch-torn-apart-call-of-duty-black-ops-iiis-engine-to-achieve-beauty-at-60-fps-improvements-explained/

Tagi: Call of Duty: Black Ops III gc 2015 playstation 3 PlayStation 4 Treyarch