Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 06.08.2015 20:45
Kolejna dziwaczna reklama z Kraju Kwitnącej Wiśni. Tym razem dotyczy Hero Must Die
380V

Kolejna dziwaczna reklama z Kraju Kwitnącej Wiśni. Tym razem dotyczy Hero Must Die

Nippon Ichi Software udostępniło dziś wyświetlaną w japońskiej telewizji reklamę Hero Must Die (PS Vita), tytułu na wyłączność PlayStation Vita. Jeśli śledzicie rynek japońskich reklam, to prawdopodobnie podejrzewacie, czego możecie się spodziewać.

Faktem jest, że poniższa reklama świetnie pasuje do studia Nippon Ichi. Bohater reklamy znalazł się na własnym pogrzebie. Podekscytowany zaczął wypytywać wszystkich, czy to prawda, że nie żyje. Bardzo się cieszy, widząc, że tylu jego znajomych przyszło na pogrzeb.

W końcu pojawia się Bóg, pytając bohatera, czy chciałby dostać drugą szansę. Reklama kończy się pytaniem „Hę? A ty kto?”.

Wygląda to dziwnie, ale w dużej mierze dość dobrze odpowiada temu, co zobaczymy w Hero Must Die (PS Vita). Bohater gry zginął w walce z antagonistą. Dostał od Boga jednak dodatkowe pięć dni, aby rozwiązać problemy świata. Akcje, które podejmiemy wpłyną na to, jak będziemy postrzegani przez innych.

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=1QttF0TmwBQ

Tagi: