Żadnego pogorszenia grafiki w łatce 1.04 do Wiedźmin 3: Dziki Gon nigdy nie było

Gry
2382V
Żadnego pogorszenia grafiki w łatce 1.04 do Wiedźmin 3: Dziki Gon nigdy nie było
Andrzej Ostrowski | 08.06.2015, 21:15

Na oficjalnym forum CD Projekt RED pojawiły się komentarze dotyczące pogorszenia grafiki w . Według niektórych użytkowników, aktualizacja zredukowała zasięg widzenia, filtrowanie anizotropowe oraz pogorszyła antyaliasing. Sprawa rozrosła się na tyle, iż głos postanowił zabrać Marcin Momot z CDP.

Podobne komentarze spotkałem także w polskiej części internetu, więc dobrze byłoby je sprostować. W szczególności, że wygląda na to, iż część osób stara się dojrzeć rzeczy, których nie ma i nigdy nie było. Przeczytajmy, jak całą sprawę ocenił Marcin Momot:

Dalsza część tekstu pod wideo

Żadnego pogorszenia grafiki w aktualizacji 1.04 nie było. Nic także nie zostało wycięte z gry, a opcje graficzne pozostały niezmienione.

Potwierdził również, że studio pracuje już nad łatką 1.06 do , ale na chwile obecną deweloper nie jest jeszcze pewien, kiedy dokładnie pojawi się aktualizacja.

Dodał także, że błąd powiązany ze znikającym Lambertem w trakcie jednego z zadań również zostanie poprawiony.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://gamingbolt.com/cdpr-responds-to-witcher-3-ps4-graphics-downgrade-claims-post-patch-1-04-patch-1-06-incoming-more

Komentarze (86)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper