Żadnego pogorszenia grafiki w łatce 1.04 do Wiedźmin 3: Dziki Gon nigdy nie było
Na oficjalnym forum CD Projekt RED pojawiły się komentarze dotyczące pogorszenia grafiki w . Według niektórych użytkowników, aktualizacja zredukowała zasięg widzenia, filtrowanie anizotropowe oraz pogorszyła antyaliasing. Sprawa rozrosła się na tyle, iż głos postanowił zabrać Marcin Momot z CDP.
Podobne komentarze spotkałem także w polskiej części internetu, więc dobrze byłoby je sprostować. W szczególności, że wygląda na to, iż część osób stara się dojrzeć rzeczy, których nie ma i nigdy nie było. Przeczytajmy, jak całą sprawę ocenił Marcin Momot:
Żadnego pogorszenia grafiki w aktualizacji 1.04 nie było. Nic także nie zostało wycięte z gry, a opcje graficzne pozostały niezmienione.
Potwierdził również, że studio pracuje już nad łatką 1.06 do , ale na chwile obecną deweloper nie jest jeszcze pewien, kiedy dokładnie pojawi się aktualizacja.
Dodał także, że błąd powiązany ze znikającym Lambertem w trakcie jednego z zadań również zostanie poprawiony.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.