Koji Igarashi odpowiada na pytania fanów
W nowym filmiku dotyczącym pytań i odpowiedzi o będącym w produkcji reżyser gry - Koji Igarashi - odpowiada na pytania fanów. Na początku Igarashi ujawnił, że potwory będą tworzone na podstawie Lemegetonu - jednej z najbardziej popularnych ksiąg demonicznych. W następnej kolejności padły odpowiedzi na pytania dotyczące głównie projektu poziomów.
Czy są jakiejś pomysły, na który wpadłeś w przeszłości, a nie zaimplementowałeś ich w grze?
Odkąd tworzę gry wykorzystałem ogromny wachlarz moich pomysłów. Rozważałem cywilizację Majów lub coś podobnego jednak to wszystko co mi przyszło do głowy. Jeśli chodzi o przedmioty to również wykorzystałem większość moich pomysłów więc nie mogę powiedzieć, że któreś pominąłem.
Czy Bloodstained dzieje się w prawdziwym czy fikcyjnym świecie?
Cóż, technicznie jest to fikcyjny świat ponieważ w grze przywoływane są demony. Jednak sporo staram się czerpać z realnego świata i nie chodzi tylko o lokacje. Akcja gry toczy się w Anglii na początku XVIII wieku, dekadę czy dwie przed Rewolucją Przemysłową. Mniej więcej w tym czasie spora część populacji brytyjskiej zginęła w wypadkach - to właśnie w tę część historii celuję tworząc fabułę w Bloodstained.
Co było największą inspiracją projektowania gry w stylu gotyckim?
Lubię gotyckie horrory. Filmy, książki i tym podobne. Witraże są dużą częścią Bloodstained. Właściwie to lubię je tak bardzo, że sam posiadam jeden z nich. W domu mam również zabytkowe meble. To właśnie jest źródło mojej inspiracji.
Czy w Bloodstained będą obszary poza zamkiem Gebela? Będzie różnorodność lokacji?
Na początku rozważałem sporo różnych lokacji, ale zdecydowałem, że zamek będzie punktem centralnym. Jednak to nie oznacza, że zabraknie tam natury. W ogrodzie mogą pojawić się drzewa lub, na przykład, pod zamkiem może być rozległa jaskinia. Tak więc akcja będzie dziać się w zamku, ale nie ograniczy się wyłącznie do miejsc stworzonych przez człowieka.
Jakich nowości można się spodziewać jeśli chodzi o projekt poziomów?
Kiedy uzbieraliśmy już wystarczającą ilość środków w całości skupiamy się na zaprojektowaniu poziomów. Chcę poświęcić mój czas na ich ostrożne zaprojektowanie aby w końcu skupić się na samej grze. Gdy wymyślę fabułę dla gry chcę zaimplementować parę rzeczy, które zaskoczą graczy. Mam nadzieję, że spodobają się Wam.
Premiera zaplanowana jest na marzec 2017 roku.