Daniel Stroński Daniel Stroński 25.05.2015 17:48
Dwuwymiarowa bijatyka w 3D? Arc System Works objaśnia styl graficzny Guilty Gear Xrd -Sign-
413V

Dwuwymiarowa bijatyka w 3D? Arc System Works objaśnia styl graficzny Guilty Gear Xrd -Sign-

W przyszłym tygodniu Guilty Gear Xrd -Sign- (PS4) trafi w końcu do Europy i będziemy mogli sprawdzić, jak studiu Arc System Works wyszło pokazanie trójwymiarowych postaci w stylu sprite'ów 2D. Mamy materiał, na którym deweloper objaśnia to rozwiązanie graficzne.

Szczegółowe sprite'y 2D to popularna wśród bijatyk i niektórzy nie rezygnują z takiego stylu nawet na obecnej generacji. Ekipa deweloperska z Arc System Works postanowiła jednak przenieść swoją grę w trójwymiar, z tym że nadal wygląda on jak klasyczne sprite'y. Jak doszło do takiej decyzji? Nie chciano rywalizować ze swoją drugą serią bijatyk w 2D - BlazBlue. Więcej dowiecie się z materiału z tegorocznej konferencji na GDC, a niżej przypominamy nieco rozgrywki.

Premiera Guilty Gear Xrd -Sign- (PS4) w przyszłym tygodniu, 3 czerwca. Gra dostępna będzie wyłącznie w wersji cyfrowej.

A tak wygląda to w akcji:

Źródło: YouTube (GDC)

Tagi: Arc System Works playstation 3 playstation 4 wideo

Nie przegap