DICE wyjaśniło, czemu w Star Wars Battlefront nie będzie walki w kosmosie

W trakcie ujawnienia mogliśmy dowiedzieć się, że w grze nie będzie walk w kosmosie. Odpowiedzialny za produkcję Patrick Bach postanowił wyjaśnić, dlaczego studio zdecydowało się na taki ruch.
Zrobił to w wywiadzie dla Official PlayStation Magazine U.K. Celem DICE było skupienie rozgrywki przede wszystkim wokół starć piechoty.
Chcemy, aby wszyscy gracze cały czas byli w tym samym środowisku. Nie chodzi o to, żeby latali w tę i z powrotem. Naszym celem jest odtworzenie frontowego doświadczenia. [Battlefront – dop. red.]. Chcąc utrzymać klimat, postawiliśmy na starcia piechoty dziejące się na powierzchni planety.




W wypowiedzi Bacha wydaje się być pewna logika, choć oczywiście zmusza ona do wielu pytań. W poprzednich grach z serii Battlefront mogliśmy przecież jak najbardziej latać w kosmosie i klimat gry wcale na tym nie cierpiał. Wydaje się, że chodzi tutaj przede wszystkim o wizję artystyczną studia. My zaś możemy mieć tylko nadzieje, że spełni pokładane w nim oczekiwania.