CD Projekt RED o bossach i alchemii w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon

Gry
1890V
CD Projekt RED o bossach i alchemii w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon
Jaszczomb | 28.04.2015, 12:04
PS4

Debiut Geralta na PlayStation 4 coraz bliżej i fani Wiedźmina nie mogą się już doczekać przygotowań do walk z potężnymi potworami, w walce z którymi wspomożemy się specjalnymi miksturami. Na ten temat wypowiedzieli się twórcy w jednym z zagranicznych podcastów.

Projektant poziomów Miles Tost oraz grafik środowiskowy Jonas Mattsson z CD Projekt RED wzięli udział w podcaście Gamertag Radio, gdzie powiedzieli co nieco na temat nowego Wiedźmina.

Dalsza część tekstu pod wideo

Większość bossów ma być częścią questów i raczej nie natkniemy się na żadnego przemierzając bez celu świat gry. Inna sprawa, że niektóre po pokonaniu będą występowały jako zwykli przeciwnicy. Oczywiście w znacznie osłabionej formie, ale ma to dać wrażenie, że nie zabiliśmy jedynego okazu.

Potwory porozrzucane są po planszy w taki sposób, by miało to sens. Nawet jeśli na początku będziemy zdziwieni występowaniem danego rodzaju przeciwnika w jakiejś lokacji, wystarczy popatrzeć wokół i skojarzyć kilka faktów, by zrozumieć sytuację.

Deweloperzy zauważyli również, że gracze niechętnie używali mikstur w poprzednich częściach gry, oszczędnie zachowując je na później. Teraz mają one być o wiele łatwiejsze do uzupełnienia, kiedy już odblokujemy daną recepturę. Crafting i alchemia będą bardzo istotne, lecz jeśli nie chcecie się przejmować takimi rzeczami, zawsze pozostaje wybrać łatwiejszy poziom trudności.

Wspomniano również o bardzo dalekiej widoczności, co pozwoli wypatrywać ciekawych miejsc i zdarzeń, szukając nowej przygody. Premiera gry już w przyszłym miesiącu, 19 maja.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/04/27/the-witcher-3-wild-hunt-devs-talk-about-bosses-difficulty-super-high-draw-distance-and-more/

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper