Housemarque Games wspomina tworzenie Resoguna

Gry
470V
Housemarque Games wspomina tworzenie Resoguna
Jaszczomb | 13.04.2015, 16:04

było jedną z pierwszych gier, jakie wydano wraz z konsolą PlayStation 4. Jak wyglądał proces dewelopingu? Z czego zrezygnowano, jak prezentował się render koncepcyjny gry? Studio Housemarque Games przygotowało filmik, w którym przedstawiono kulisy tworzenia produkcji.

W  miało okazję zagrać wielu graczy - oprócz wydanych w międzyczasie wersji na PlayStation 3 i PS Vitę, gra dostępna była w ofercie PlayStation Plus w pierwszym miesiącu obecności PS4 na rynku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wersja na PS4 została zrobiona w osiem miesięcy, a w międzyczasie wyleciało wiele pomysłów, m. in. sklepy znajdujące się na planszach, które jednak zbytnio rozwalało tempo rozgrywki. Wiedzieliście, że grę robiono na silniku Super Stardust Delta? 

Źródło: YouTube (Housemarque Games)

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper