SKLEP
Paweł Musiolik Paweł Musiolik 06.03.2015 11:42
Tak mogła wyglądać kontynuacja Final Fantasy VII na...PSX-a
1298V

Tak mogła wyglądać kontynuacja Final Fantasy VII na...PSX-a

Podczas gdy Square Enix w pocie czoła przenosi na PS4 PC-tową wersję Final Fantasy VII (PS One), grupa ludzi skupiona pod szyldem deweloperskim Rodensoft postanowiła stworzyć kontynuację FF VII. Co w tym dziwnego? Zrobiono to na silniku gry pisanym pod PSX-a, dodając do niego mnóstwo nowych rzeczy.

Tak, Final Fantasy VII: Time Guardian powstawało jako gra na pierwsze PlayStation. Nie byłoby w tym nic dziwnego. gdyby nie to, że do gry postanowiono dodać:

  • Dynamicznie zmieniającą się pogodę i system dzień-noc
  • Ulepszony PHS z podglądem na dni i miesiące
  • Inteligencję NPC, którzy zależnie od pory dnia robili inne rzeczy
  • System zmiany lidera. Gdy znudził nam się jeden quest, mogliśmy przełączyć się na inną postać z PHS i podjąć się kolejnego zadania. Później wrócić do pierwszej postaci i kontynuować
  • Płynący w czasie rzeczywistym czas mający wpływ na godziny otwarcia sklepów
  • Kupno gier z Gold Saucer do naszego PHS w które mogliśmy grać w każdej chwili
  • System tworzenia drużyn podążających za główną ekipą
  • Losowo generowane dungeony
  • Niesamowicie duży, otwarty świat, który mieścić się miał na 9 płytach CD
  • Umiejętności postaci potrzebne w eksploracji - wysadzanie drzwi przez Barreta, skok Ninja Yuffie, lewitacja Vincenta

Jedyny problem - postęp zatrzymano i projekt został wstrzymany. Studio przyznało, że kosztowało ich to za dużo pracy. Pisanie narzędzi, praca na skryptach ograniczało ich trochę. Postanowiono więc zabrać się za kompletnie nowy projekt na silniku Unreal Engine 3. Nie związany z tym.

Wypuszczono jednak bardzo długi materiał wideo prezentujący to, co miało powstać.

Źródło: http://forums.qhimm.com/index.php?topic=15983.0

Tagi: