Overkill: Jeśli możemy uczynić naszą grę lepszą na PS4, to dlaczego mielibyśmy się ograniczać?

Gry
610V
Overkill: Jeśli możemy uczynić naszą grę lepszą na PS4, to dlaczego mielibyśmy się ograniczać?
Jaszczomb | 27.02.2015, 18:57

Twórcy  zabrali głos w sprawie różnic między platformami w remasterze swojej gry, który ukaże się w czerwcu. Studio Overkill planuje wykorzystać pełnię mocy każdego ze sprzętów i nie widzi sensu w ograniczaniu się.

Producent gry Almir Listo w rozmowie z redakcją serwisu Videogamer powiedział:
Dalsza część tekstu pod wideo
Będą one [wersje na PS4 i XOne]... sam nie wiem, czy mogę powiedzieć "identyczne", ale wyciśniemy, ile się da. Nie byłoby fair powiedzieć, że będą takie same, bo jeśli, hipotetycznie, będziemy potrafili uczynić naszą grę lepszą na PS4 niż na Xboksie One, to dlaczego nie? Jeśli możemy coś podkręcić, zwiększyć liczbę klatek choć trochę czy cokolwiek - dlaczego mielibyśmy tego nie robić?
 
Oczywiście celujemy w zbliżone jakościowo wersje na obu platformach, ale na każdej natykamy się na inne wyzwania, każda oferuje odmienne ulepszenia w stosunku do ubiegłej generacji. [...] Jesteśmy blisko społeczności naszych graczy i wiemy, że konsolowcy nie byli szczęśliwi, że nie wypuszczaliśmy dla nich dodatków. Z naszej strony wsparcie dla ubiegłej generacji było, ale nie aż takie, jak na PC. Z naszej perspektywy, kiedy już w końcu możemy o tym mówić, to nie jest nic dziwnego. Ludzie muszą pamiętać, że te konsole mają 10 lat na karku.
W dalszej części tłumaczyli się niewielką pojemnością dysków twardych starszych konsol. Tak czy inaczej, remaster dostaniemy w czerwcu - z wszystkimi dodatkami, w rozdzielczości 1080p i z wyższym framerate'em niż standardowe 30 FPS-ów.
Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/payday_2_crimewave_edition/news/overkill_if_we_can_make_payday_2_better_on_ps4_than_xbox_one_why_wouldnt_we.html

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper