The Siege and the Sandfox

The Siege and the Sandfox

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
PC -
NS -
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Cardboard Sword
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
20.05.2025
Europa:
20.05.2025
Producent:
Cardboard Sword
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
20.05.2025
Europa:
20.05.2025

The Siege and the Sandfox - opis gry

The Siege and the Sandfox to dwuwymiarowa gra action-adventure w konwencji metroidvanii wyprodukowana przez studio Cardboard Sword i wydana przez Plaion. Tytuł ukazał się na PC, PS4, PS5, Xbox One i Nintendo Switch.

Fabuła - The Siege and the Sandfox

Dalsza część tekstu pod wideo

W oblężonym mieście pośród pustyni król ginie z ręki zdrajcy, a jego wierny sługa Kasha’i – strażnik wywodzący się ze znanego rodu – zostaje oskarżony o morderstwo i wtrącony do lochów. Aby ocalić królestwo, musi uciec z podziemnego labiryntu, pokonując niebezpieczne jaskinie, opuszczone grobowce i ruiny, gdzie czyha zarówno wrogo nastawiona fauna, jak i potencjalni sojusznicy. W miarę odkrywania prawdy o zdradzie królowej natrafia też na jeszcze większe zagrożenie.

Rozgrywka - The Siege and the Sandfox

W The Siege and the Sandfox kluczowym elementem jest eksploracja, polegająca na nawigowaniu przez rozbudowaną architekturę świata przy minimalnych wskazówkach, co sprawia, że otoczenie staje się zagadką. Gracz napotyka liczne przeszkody, zmuszające go do szukania alternatywnych dróg i powracania do wcześniejszych lokacji, aby kontynuować misję. W trakcie przygody zdobywa się nowe przedmioty umożliwiające pokonywanie terenu, takie jak bieganie po ścianach czy wspinaczka, co jest niezbędne w labiryntowym układzie poziomów.

Skradanie odgrywa istotną rolę – zamiast bezpośrednich starć, zalecana jest cierpliwa obserwacja patroli i unikanie wykrycia poprzez chowanie się w skrzyniach, gaszenie świateł czy eliminowanie wrogów z ukrycia. Światło wpływa na mechanikę skradania się, wymuszając metodyczne podejście – gracz może podglądać przez drzwi, kryć się w ciemnościach, a zmiany wyglądu postaci sygnalizują poziom widoczności bez ingerencji w interfejs. Ogólnie ze względu na parkour i stealth The Siege and the Sandfox wymaga od nas precyzyjnego planowania ruchów.

Wideo - The Siege and the Sandfox

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper