Street Fighter X Mega Man

Street Fighter X Mega Man

6,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
17.12.2012
Europa:
17.12.2012
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
17.12.2012
Europa:
17.12.2012

Street Fighter X Mega Man - opis gry

Street Fighter X Mega Man jest crossoverem serii Street Fighter i Mega Man, wydaną na PC z okazji 25-lecia obu marek. Za produkcję odpowiadał singapurski informatyk Seow Zong Hui, a za promocję i QA Capcom. Gra była dystrybuowana na forum Capcom Unity.

Założenia fabularne są tylko wstępem do właściwej rozgrywki. Po pokonaniu wszystkich zbudowanych przez Dr. wily'ego Robot Masterów, Mega Man pragnie w spokoju rozkoszować się swoim jubileuszem 25 lat na rynku. Słysząc to, główny bohater serii Street Figher - Ryu, wraz z innymi zawodnikami, wyzywają go na pojedynek przed rozpoczęciem świętowania własnej rocznicy. Mega Manowi nie pozostaje więc nic innego, jak stanąć do walki jeszcze raz we właściwym sobie stylu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Styl gry mechaniką i oprawą nawiązuje do klasycznych odsłon serii Mega Man znanych z konsoli Nintendo Entertainment System. Główny bohater zachowuje swój garnitur ruchów (skok, wystrzał, wślizg oraz Charge Shot), a jego celem jest przejście ośmiu plansz tematycznie nawiązujących do aren strzegących ich zawodników (np. dżungla Blanki czy pałac Rose). Każdy poziom kończy się walką z innym zawodnikiem ze Street Fightera, podczas której bossowie zdolni są do odpalania właściwych im Super Combosów, dostępnych po naładowaniu oddzielnego paska Special. W zależności od naszych postępów możliwe jest odblokowanie dwóch dodatkowych plansz oraz zawodników.

Wczesny build gry został przedstawiony Chrisowtianowi Svenssonowi - ówczesnemu Senior VP ds. planowania i rozwoju Capcom podczas turnieju EVO 2012, a następnie zatwierdzony do publikacji przez wyższych rangą pracowników firmy (w tym senior community managera Bretta Elstona). Zong Hui miał kontynuować pracę nad grą, otrzymując od Capcom wsparcie w dziedzinach finansowych, promocji i kontroli jakości. Gotowy projekt ukazał się 17 grudnia 2012 r. jako projekt uświetniający 25-lecie serii Mega Man oraz Street Fighter, a już 1 stycznia 2013 r. udostępniona została wersja V2 dodająca system haseł zapisujacych rozgrywkę oraz naprawiająca część błędów.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper