Stray Children

Stray Children

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

NS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Onion Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.12.2024
Producent:
Onion Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.12.2024

Stray Children - opis gry

Stray Children to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Onion Games. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch. Był on duchowym spadkobiercą moon: Remix RPG Adventure.

Fabuła - Stray Children

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra przedstawia historię dziecka poszukującego zaginionego ojca. Pewnego dnia ekscentryczny wujek zabiera je do opuszczonego warsztatu tworzenia gier, gdzie znajduje się terminal z legendarną produkcją ojca - Crescent. Nagły błysk przenosi oboje do rozpadającego się świata gry. W tej onirycznej krainie, pełnej dziwacznych miejsc, spotyka się strapione dzieci i szaleńczych dorosłych. Podróż przez coraz bardziej rozpadającą się rzeczywistość staje się metaforą poszukiwań ojca i rozwiązywania rodzinnej tajemnicy.

Rozgrywka - Stray Children

System walki w Stray Children opiera się na naprzemiennych turach między Dzieckiem a Dorosłymi przeciwnikami. Kluczowym elementem jest koło szybkich reakcji, służące do wykonywania serii krytycznych ciosów, uników i zarządzania ważnymi wydarzeniami poza walką. Efektywność ataków zależy od wyposażonej broni, zachowując jednak spójną mechanikę. Prawdziwe szaleństwo objawia się w niestandardowych działaniach Dorosłych, które wprowadzają nieprzewidywalny chaos do rozgrywki.

Walka z Dorosłymi wymaga unikania ich absurdalnych ataków – od gradów pocisków przez rzucane przedmioty po parodie gier zręcznościowych. Każdy przeciwnik rządzi się własnymi, nieprzewidywalnymi zasadami. Choć fizyczne ataki bronią (np. łomem czy zamrożoną rybą) są możliwe, prawdziwy klucz do zwycięstwa tkwi w rozmowie. Niektórzy Dorosli wymagają rozwiązania zagadek słownych, inni – zwykłej konwersacji lub dziecięcego uporu w powtarzaniu fraz. Pokonani w ten sposób przeciwnicy uwalniają się od demonów przeszłości i znikają z gry, redukując liczbę przypadkowych potyczek.

Nawet główni bossowie poddają się terapii rozmową, choć wymagają posiadania konkretnych przedmiotów w ekwipunku, by zainicjować dialog. W przeciwieństwie do zwykłych przeciwników, rzadziej dają wskazówki o słuszności obranej ścieżki konwersacji, wymuszając metodę prób i błędów. W strefach Dorosłych napotyka się puste, cykadowe powłoki - pozostałości po ich dorastaniu - których badanie odsłania kluczowe informacje o ich obsesjach i słabościach.

Wideo - Stray Children

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper