Pył - opis gry
Pył to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby z elementami taktyki wyprodukowana przez Optimus Nexus i wydana przez Optimus Pascal Multimedia w 1998 roku w Polsce na MS-DOS oraz komputery osobiste z systemem Windows. Później tytuł doczekał się trzech reedycji - w ramach magazynów PC Okay! i I.O., a także dzięki Onet.
Produkcja jest przedstawicielem strzelaniny z perspektywy pierwszej osoby, gdzie nacisk postawiony jest na taktykę i przechodzenie lokacji przy jak najmniejszym zużyciu amunicji, co jest ułatwione poprzez udostępnione protagoniście technologie, m.in. optyczne przed każdą z map gracz może wybrać wyposażenie z możliwością zmiany na zdobyte w trakcie gry. Dodatkowo w trakcie gry przyjdzie mu rozwiązywać zagadki logiczne, o czym może przekonać się jedynie w rozgrywce dla pojedynczego gracza.
W ramach fabuły opowiedziana jest historia osadzona w nieokreślonej przyszłości, gdy to wskutek rozwoju technologicznego Ludzkość może podróżować daleko poza rodzimą planetę. Niedługo później utworzone wtedy federacje walczą ze sobą, co zostaje przerwane dopiero przez Imperium, które grozi otwartą wojną i tym samym zmusza je do przeniesienia się na niezamieszkały księżyc nazwany później Areną - później Imperium przejęło władzę i obszar ten stał się idealnym miejscem dla niechcianych elementów. Jednym z takich elementów są dezerterzy, Jafo oraz Sope. Ich zadaniem jest wzbogacić się na drodze poszukiwań - na wspomnianym księżycu są wartościowe artefakty - a także znaleźć statek i uciec z Areny.
Galeria - Pył








Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych