No More Room in Hell

No More Room in Hell

6,3
3 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
No More Room in Hell Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror,   Survival
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
31.10.2013
Europa:
31.10.2013
Producent:
No More Room in Hell Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Horror,   Survival
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
31.10.2013
Europa:
31.10.2013

No More Room in Hell - opis gry

No More Room in Hell to kooperacyjna gra wideo typu survival horror z perspektywy pierwszej osoby. Gra została po raz pierwszy wydana 31 października 2011 roku jako mod do Half-Life 2. Później została oficjalnie wydana ponownie jako samodzielny tytuł 31 października 2013 roku za pośrednictwem Steam Greenlight.

Gra posiada dwa tryby: Objective oraz Survival. W pierwszym gracze muszą postępować zgodnie z instrukcjami podanymi przez grę (każda mapa posiada inne cele), przy czym najczęściej zadaniem głównym jest ucieczka. Mapy mogą mieć różne cele pośrednie, przedmioty i trasy, które zmieniają się z każdą kolejną rozgrywką. W trybie Survival gracze muszą chronić określone sektory poziomu przed falami nadciągających zombie. Każda nowa fala to większe ilości wrogów, ale czasami może pojawić się helikopter wojskowy, z którego zrzucane są zapasy, a po określonej liczbie fal przybędzie pojazd ratunkowy, aby zabrać ocalałych w bezpieczne miejsce. Procent bezpieczeństwa wszystkich sektorów zmniejsza się, jeśli gracze pozwolą przedostać się do nich zbyt wielu zombie, a jeśli ochrona wszystkich sektorów spadnie do zera, ekipa z pojazdu ratunkowego odmówi przybycia po ocalałych i gracze przegrają mecz.

Dalsza część tekstu pod wideo

HUD w grze jest minimalny i nie posiada żadnego celownika. Gracz jest informowany o stanie zdrowia postaci jedynie poprzez to, jak mocno zaciemniony staje się ekran oraz znikają z niego kolory. Licznik amunicji jest wyświetlany tylko podczas przeładowywania lub przy przytrzymaniu klawisza za nie odpowiedzialnego. Gracz może wybrać metodę informowania o amunicji: poprzez licznik przy przeładowaniu, poprzez wypowiedź postaci o ilości pozostałych naboi, lub mieć włączone obie te funkcjonalności.

Na jednym serwerze może grać w kooperacji do ośmiu graczy. Jeśli gracz zginie w trakcie rozgrywki Objective, to przy łatwiejszych poziomach trudności odrodzi się w momencie, gdy pozostali przy życiu gracze dotrą do określonego punktu kontrolnego na mapie. Jeśli gracz zginie w trakcie rozgrywki Survival, odrodzi się na początku następnej fali lub natychmiast, jeśli wcześniej zdobędzie wystarczającą ilość punktów, co jest uzależnione od poziomu trudności serwera gry.

Gracze mogą korzystać z różnych przedmiotów i broni, aby pomóc im w osiągnięciu ich celów. Dostępnych jest do 18 rodzajów broni palnej, z których każda wymaga różnych rodzajów amunicji, które są rozproszone po całej grze. Niektóre bronie mogą być bardziej skuteczne niż inne w pozbywaniu się zombie, jednak te bronie mogą być rzadkie, a amunicja do nich jeszcze rzadsza. W związku z tym gra posiada bogaty arsenał broni białej,  takiej jak kije i młoty kowalskie, po topory strażackie i noże. Istnieje również kilka unikalnych broni do walki wręcz, takich jak piły łańcuchowe. Gracze mają również dostęp do materiałów wybuchowych, takich jak granaty i TNT, które są pomocne w usuwaniu dużych hord zombie.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper