Deep Sleep: Labyrinth of the Forsaken

Deep Sleep: Labyrinth of the Forsaken

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -
NS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
scriptwelder
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
21.08.2025
Europa:
21.08.2025
Producent:
scriptwelder
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa
Premiery
Świat:
21.08.2025
Europa:
21.08.2025

Deep Sleep: Labyrinth of the Forsaken - opis gry

Deep Sleep: Labyrinth of the Forsaken to gra przygodowa w stylistyce retro wyprodukowana przez scriptwelder i wydana przez Armor Games Studios. Tytuł ukazał się na PC i Nintendo Switch.

Fabuła - Deep Sleep: Labyrinth of the Forsaken

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja Deep Sleep rozpoczyna się podczas podróży Amy i jej brata Thomasa pociągiem. Ta pozornie zwyczajna scena jest jednak tylko złudzeniem – pod koniec prologu wszystko się bowiem zmienia: Thomas okazuje się nie żyć. Ale czy naprawdę?

Amy zaczyna otrzymywać dziwne wiadomości na automatycznej sekretarce, a we śnie nawiązuje z nią kontakt nieziemski głos, ostrzegający przed mrocznymi istotami. 

Rozgrywka - Deep Sleep: Labyrinth of the Forsaken

Deep Sleep to przygodówka point-and-click, w której gracz przemierza świat snów w poszukiwaniu zaginionego brata bohaterki. Kluczowym elementem rozgrywki jest eksploracja i rozwiązywanie zagadek środowiskowych przy użyciu specjalnego urządzenia do analizy marzeń sennych. Mechanika opiera się na klasycznym systemie zbierania i łączenia przedmiotów, wzbogaconym o możliwość obracania ich w pseudo-3D w celu odkrywania ukrytych detali.

System rozwoju postaci opiera się na punktach Focus, które zdobywa się w trakcie zmagań. Punkty te można wydać na ulepszenia zdrowia, powiększenie ekwipunku lub odblokowanie specjalnych umiejętności. Unikalnym elementem jest system tworzenia przedmiotów – po zdobyciu blueprintów gracz może manifestować w snach broń, tarcze czy mikstury, dostosowując ekwipunek do spodziewanych wyzwań.

Walka odbywa się w systemie turowym, gdzie wykorzystuje się zebrane przedmioty – narzędzia służą do ataku, a elementy ochronne do blokowania ciosów. Każdy przedmiot ma wytrzymałość zależną od inwestycji w Focus.

Wideo - Deep Sleep: Labyrinth of the Forsaken

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper