Schizm II: Kameleon - opis gry
Mysterious Journey II: Chameleon, u nas wydane jako Schizm II: Kameleon, to gra przygodowa autorstwa Detalion (przy technologicznym wsparciu LithTech) wydana 24 listopada 2003 roku w USA przez The Adventure Company i 4 lutego 2004 roku w Europie przez DreamCatcher Europe. Polska premiera miała miejsce w tym samym momencie, co w Europie, a dystrybucją tytułu zajęło się LK Avalon (Laboratorium Komputerowe Avalon).
W ramach kontynuacji nie zdecydowano się na poważniejsze zmiany w rozgrywce - jest to zatem przedstawiciel przygodówek z perspektywy pierwszej osoby, gdzie graczowi przyjdzie nie tylko podróżować po typowych dla gry bardzo słabo zaludnionych terenach, ale także rozwiązywać zagadki logiczne, przy czym kolejność nie jest w każdym przypadku narzucona. Z tą produkcją gracz może zapoznać się w fabule dla pojedynczego gracza, za którą to odpowiada australijski pisarz science fiction Terry Dowling.
W ramach fabuły opowiedziana została historia Sena, który to budzi się po długim śnie na pokładzie statku orbitującego wokół Sarpedonu - dodatkowo cierpi on na amnezję. Krótko potem odnajduje on mające 200 lat zapiski z których to wynika, że to jego działania przyczyniły się do wyludnienia planety, a pobyt na wspomnianym statku to element kary. Nie mogąc sobie wciąż przypomnieć wydarzeń z przeszłości wyrusza on w podróż celem odkrycia tego, kim jest i dlaczego Sarpedon jest obecnie opustoszałą planetą.
Galeria - Schizm II: Kameleon








Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych