Rockman EXE 4.5 Real Operation

Rockman EXE 4.5 Real Operation

7,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2 (online VS)
Premiery
Świat:
06.08.2004
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2 (online VS)
Premiery
Świat:
06.08.2004

Rockman EXE 4.5 Real Operation - opis gry

Rockman EXE 4.5 Real Operation jest wydanym wyłącznie w Japonii spin-offem serii Rockman EXE (Mega Man Battle Network na rynkach zachodnich) kompatybilnym z przystawkami Battle Chip Gate i Nintendo e-Reader. Pojawił się na rynku w 2004 r., za produkcję odpowiedzialny był Capcom, a platformą docelową był GameBoy Advance.

W odróżnieniu od pozostałych tytułów serii, 4.5 Real Operation stawia na jak najbliższe odzwierciedlenie walk operatorów i NetNavi w świecie rzeczywistym. GameBoy Advance pełni więc funkcję wykorzystywanego przez bohaterów gry PETa, a podłączane do niego przystawki służą do slotowania swojemu Navi fizycznych chipów (Battle Chip Gate) albo do odblokowania nowych partnerów (Nintendo e-Reader). 

Dalsza część tekstu pod wideo

Gracz ma teraz mniejszy wpływ na przebieg walk. Nasz NetNavi sam porusza się po polu walki, strzela ze swojego działa oraz używa Battle Chipów, kiedy uzna to za stosowne, nasza rola ogranicza się więc głównie do zaopatrywania go w nowe chipy (tradycyjnie dla serii spustem L, albo poprzez umieszczenie go w slocie Battle Chip Gate) oraz sugerowania dystansu, jaki powinien zachowywać względem przeciwnika. Na początku możemy wybierać tylko spośród czterech NetNavi (Rockman.EXE, Roll.EXE, GutsMan.EXE i NumberMan.EXE), ale za pomocą skanowanych Nintendo e-Readerem kart jesteśmy w stanie odblokować kolejnych 17, w tym nowego StarMana.EXE. Każdy NetNavi ma inne zdolności, charakter oraz dostępne mini-gry. 

Fabułę pchamy do przodu, wystawiając nasze Navi w kolejnych turniejach, gdzie zmierzą się z innymi operatorami. Gra korzysta z rzeczywistego zegara, kolejne wydarzenia zależne są więc od aktualnego dnia tygodnia lub odbywają się tylko w określonych godzinach. W międzyczasie możemy poruszać się po cyberprzestrzeni i usuwać blokujące drogę przeszkody (AquaMan.EXE ugasi pożary, ThunderMan.EXE przeciąży bariery elektryczne, a GutsMan rozbije kamienie). Niektóre dostępne tylko przez Nintendo e-Reader NetNavi konieczne są do ukończenia gry.

Za pomocą kabla Link gracze mogą walczyć ze sobą w trybie Versus z wykorzystaniem nie tylko swoich egzemplarzy 4.5 Real Operation, ale także łączyć się z graczami posiadającymi Rockman EXE 4.

Wideo - Rockman EXE 4.5 Real Operation

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper