Panzer Front Ausf.B - opis gry
Panzer Front Ausf.B to kontynuacja symulatora czołgów z okresu II WŚ wydana w 2004r. wyłącznie na PlayStation2. Jest to trzecia gra z tej serii, jaka ukazała się na konsolach Sony.
Tym razem twórcy przedstawiają nam konflikt w gorącej Afryce. Nie licząc pierwszej misji, która rozgrywa się w 1940 roku podczas inwazji na Francję, pozostałe pięć scenariuszy rzuci nas na bezkresne piaski Pustyni Libijskiej. Gra skupia się na kilku pierwszych miesiącach 1941r. i ukazuje tylko początkowy fragment kampanii.
Wiąże się z tym ilość dostępnych pojazdów, których jest znacznie mniej do wyboru niż w pierwszej części. Są to maszyny z początku wojny, niestety tym razem nie pojeździmy Panterami, ISami, czy Królewskimi Tygrysami. Plusem natomiast, jest możliwość rozegrania każdej misji, dowolną nacją biorącą w niej udział. Co naturalnie wydłuża czas, jaki spędzimy z grą.
Ponownie twórcy dają nam kontrolę nie tylko na naszym czołgiem, ale także nad kilkoma sojuszniczymi maszynami. Gra wydaje się jeszcze trudniejsza, niż pierwowzór. Na co wpływ ma między innymi rodzaj terenu, na którym walczymy. Zazwyczaj rozległa, płaska powierzchnia, z niewielką ilością wzniesień, za którymi można by się schować. Dodatkowo często szturmujemy umocnione pozycje, a okopane działa przeciwpancerne są bezlitosne. Napis DEFEAT zobaczymy wielokrotnie, zanim zastąpi go w końcu VICTORY.
Od strony technicznej jest mocno przeciętnie. Choć czołgi są wymodelowane bardzo ładnie, dodano załogę, piechota jest w końcu obiektami trójwymiarowymi, to krajobraz jest bardzo monotonny, jak to na pustyni, a framerate to prawdziwy dramat. Gra chodzi naprawdę wolno i zniechęci każdego, kto nie jest miłośnikiem tej tematyki. Do dźwięku nie można mieć zarzutów. Działa i silniki brzmią tak, jak powinny i są odpowiednio zróżnicowane.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych