Hana Samurai: Art of the Sword

Hana Samurai: Art of the Sword

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

3DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Grounding Inc.
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
16.11.2011
Europa:
11.10.2012
Producent:
Grounding Inc.
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
16.11.2011
Europa:
11.10.2012

Hana Samurai: Art of the Sword - opis gry

Hana Samurai: Art of the Sword (znane w Japonii pod nazwą Hirari Sakura Samurai oraz w Ameryce pod nazwą Sakura Samurai: Art of the Sword) jest grą z gatunku action-adventure wydaną listopadzie 2011 r. (październik 2012 r. w Europie) na cyfrową platformę eShop dla Konsoli Nintendo 3S. Za developing odpowiedzialne było studio Grounding Inc., a za jej publikację firma Nintendo.

W grze przyjdzie nam wcielić się w tytułowego bezimiennego wojownika zwącego siebie Wiśniowym Samurajem. Po treningu pod okiem kappy - wodnego stworzenia opiekującego się położonym w pobliżu drzewa sakury źródełkiem, zostaje mu zlecona misja uratowania porwanej przez niegodziwego shoguna Księżniczki Kwitnącego Kwiatu. Zanim jednak Samuraj osiągnie swój cel, będzie musiał przebić się przez tuziny coraz silniejszych i zmyślniejszych, stojących na jego drodze wrogów, których pokona tylko celnymi cięciami swojego miecza.

Dalsza część tekstu pod wideo

System walki zapożycza nieco elementów z równie bitewnego Punch-Out!!, choć wyraźnie go rozbudowuje. Podczas kolejnych potyczek najbardziej premiowane są przemyślane, wyprowadzane w odpowiednim momencie precyzyjne cięcia oraz równie precyzyjne wymijanie razów przeciwnika. Na jednym polu walki może znajdować się wielu oponentów naraz, których możemy pozbywać się poprzez strategiczne rozmieszczenie naszej postaci i atakowanie, kiedy są odsłonięci. Poza zwyczajnymi wymachami, co bardziej wymagający wojacy mogą stosować fake-outy oraz całe serie cięć, na które trzeba odpowiednio reagować - każdy zablokowany przez nas cios obniża trwałość naszego ostrza, co wiązać się będzie z coraz niższymi zadawanymi obrażeniami w razie przeciągających się pojedynków. Jeżeli jednak uda nam się uniknąć kilku ciosów pod rząd, każdy z nich będzie liczył się do puli Precision Points, które wymienimy w okolicznych sklepach na złoto - trzeba jednak mieć na uwadze, że w razie nierozważnie przyjętego cięcia licznik zostaje wyzerowany. Za złoto wykupimy u handlarzy przydatne w walce przedmioty w rodzaju noży do rzucania  czy bomb dymnych, a także ulepszymy nasz miecz. Poza kolejnymi planszami stawiającymi na eliminację przeciwników czekają na nas także wyzwania bitewne, ogród wykorzystujący wbudowany w konsolę krokomierz do wzrostu zasadzonych tam drzew oraz tryb Expert, w którym wrogowie zadają podwójne obrażenia, a nasz wskaźnik życia nie podnosi się.

Gra zdobyła bardzo przychylne oceny od interesujących się nią portali branżowych oraz youtuberów. Wielu z nich chwaliło ją przede wszystkim za przemyślany i wymagający cierpliwości system walki oraz bajeczną oprawę audiowizualną.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper