Dark Hour for Quake

Dark Hour for Quake

6,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Microforum International
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
26.11.1996
Europa:
1997
Polska:
1997
Producent:
Microforum International
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
26.11.1996
Europa:
1997
Polska:
1997

Dark Hour for Quake - opis gry

Dark Hour for Quake to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana i wydana przez Microforum International 26 listopada 1996 roku w USA i w 1997 roku w Europie (w tym też w Polsce) na MS-DOS oraz Windowsa.

Microforum International zdecydował się opracować pakiet zawierający mapy - 10 z nich jest ich autorstwa, podczas gdy pozostałe zostały pobrane z Internetu (gdy ich autorzy wydali zgodę na jej umieszczenie). Deweloperzy nie oferowali przy tym zapłaty, a koszt pakietu pozwalał im jedynie na pokrycie kosztów produkcji map/płyt.

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja nie zmienia ogólnych założeń podstawki, czyli jest to pozbawiona rozbudowanej fabuły strzelanina - w odróżnieniu od niej gracz może wybrać, który poziom chce teraz ukończyć. Dodatkowo część map jest ekskluzywna dla trybu dla pojedynczego gracza lub rozgrywki sieciowej (kooperacja/rywalizacja) z innymi. Pewien odsetek może być rozegrany w wybranym przez gracza trybie.

W ramach fabuły opowiedziana została historia na uboczu głównej odsłony Quake, gdzie antagonista tej produkcji gra ważną rolę. Organizuje on bowiem krwawe zawody, gdzie to złapani przez niego ludzie muszą walczyć między sobą - odmawiający uczestnictwa ginie. Zwycięzca dostaje dodatkowy dzień życia, a następnie uczestniczy w kolejnej rywalizacji dzień później. Informacja ta dobiega do ważnego dowódcy oddziału, który wysyła żołnierza celem odzyskania zagubionych wojskowych - od jej powodzenia zależą morale armii, a co za tym idzie wynik wojny z bytami z innego wymiaru. Ostrzega on protagonistę przy tym, że część ludzi mogła już ulec zepsuciu, ale prosi o strzelanie tylko w przypadku uprzedniego otwarcia wroga przez innych.

Pakiet spotkał się z negatywnym odbiorem ze strony prasy - najczęściej zarzucano mu przesadzony poziom trudności, zły projekt map (zbyt ciemny), niską jakość tekstur czy powtarzalność. Jeśli pojawiały się nieliczne pochwały, to dotyczyły one opowieści oraz intuicyjnego interfejsu.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper