Castlevania: Order of Ecclesia

Castlevania: Order of Ecclesia

8,2
36 oceny

Ocena wg platformy:

DS 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Konami
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
21.10.2008
Europa:
06.02.2009
Producent:
Konami
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
21.10.2008
Europa:
06.02.2009

Castlevania: Order of Ecclesia - opis gry

Castlevania: Order of Ecclesia to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana i wydana przez Konami na Nintendo DS. Przy jej produkcji brał udział twórca serii, Koji Igarashi. Order of Ecclesia było kontynuacją Symphony of the Night.

Akcja gry ma miejsce w XIX wieku. Klan Belmontów znika z kart historii, a jego miejsce zajmują inne organizacje zmagające się z pomiotami Draculi. Jedną z nich jest tytułowy Order of Ecclesia. Należy do niego Shanoa, akolitka w zakonie, która posiadła zdolność posługiwania się najpotężniejszym czarem działającym przeciwko złu. Niestety, trzy tomy, które zawierały zaklęcie zostają skradzione przez niejakiego Albusa. Shanoa zostaje wysłana, by odzyskać cenne przedmioty i rozprawić się ze złodziejem.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Order of Ecclesia wprowadza kilka zmian względem Symphony of the Night. Shanoa odwiedza tu zróżnicowane lokacje (góry, lasy, oceany), które spaja mapa świata. Bohaterka nie posiada tradycyjnych ataków - zamiast tego używa glyphów, czyli czegoś, co przypomina dusze z poprzednich części. Wyekwipować można trzy przedmioty tego typu - dwa typu action (przydające się ogólnie podczas eksploracji) i jeden typu support. Czasami glyphy służą także do rozwiązywania zagadek.

 

Gra zachowuje elementy RPG pod postacią doświadczenia, które Shanoa otrzymuje po ubiciu przeciwnika. Znajdować można także kapsułki HP/MP, nierzadko dobrze ukryte, rozwijające oba te parametry.

 

Shanoa może także poza głównym wątkiem zabrać się za wypełnianie sub-questów. Są one dostępne w mieście odgrywającym rolę bazy wypadowej jeśli najpierw bohaterka uratuje NPC-a, który zadanie zleci. Spełnienie wytycznej nagradzane jest różnymi użytecznymi przedmiotami.

 

Order of Ecclesia robi użytek z funkcji Wi-Fi przenośnej konsoli Nintendo. Możemy dzięki nim handlować przedmiotami, ścierać się w trybie Versus z innym graczem lub wykorzystać możliwość nawiązania komunikacji między DS-em i Wii, co odblokowuje bonusowe rzeczy i tutaj, i w Castlevania Judgment.

 

Po zaliczeniu głównego wątku gracz otrzymuje dodatkowe rzeczy do roboty pod postacią np. nowych trybów. Są to Hard Mode, Boss Rush Mode (walki z bossami) oraz Albus Mode, w którym wcielamy się w sprawcę całego zamieszania.

Wideo - Castlevania: Order of Ecclesia

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper