Underworld Ascendant
2202V

Underworld Ascendant

Underworld Ascendant
  • Premiery
  • Świat: 15.11.2018
  • Europa: 15.11.2018
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1

Underworld Ascendant to gra RPG wyprodukowana przez OtherSide Entertainment i wydana przez 505 Games. Tytuł ukazał się na komputerach. Przy jego tworzeniu brali udział Warren Spector (Deus Ex, Epic Mickey) oraz Paul Neurath (Thief, Ultima Underworld).

Galeria - Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant
  • Underworld Ascendant

Underworld Ascendant to kontynuacja pierwszych dwóch części Ultima Underworld. Gra pozwala nam stworzyć postać (nie jest ona ograniczana przez profesję), która trafia do Stygian Abyss, fantastycznej podziemnej krainy, w której o dominację rywalizują trzy frakcje: Mroczne Elfy, Krasnoludy i tak zwany Shamblerzy przypominający humanoidalne grzyby. W trakcie rozgrywki możemy opowiedzieć się po którejś ze stron, co wpływa na losy świata i na to, jak postrzegają nas inni, a możemy też pozostać neutralni. Struktura gry jest nieliniowa, dzięki czemu istnieje wiele sposobów na rozwiązanie napotkanych problemów.

Underworld Ascendant to gra RPG w konwencji dungeon crawlera, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Słowem, rozgrywka polega na przemierzaniu niebezpiecznych lochów i radzeniu sobie z najróżniejszymi wyzwaniami. Produkcja OtherSide Entertainment składa się z kilku połączonych ze sobą poziomów/lokacji (w międzyczasie da się wracać do huba). Istotnym jej założeniem jest swoboda, jaką daje nam, byśmy radzili sobie z kolejnymi niebezpieczeństwami. Do dyspozycji mamy trzy dziedziny, które możemy z czasem rozwijać: walka, magia i skradanie. Umiejętne korzystanie z umiejętności jest niezwykle ważne, ponieważ stopień trudności potrafi dać w kość. Wielu przeciwników nie potrzebuje wiele, aby posłać nas do piachu; wystarczą im trzy-cztery celne uderzenia. Jeszcze innym istotnym środkiem jest fizyka, dzięki której mamy możliwość korzystania z elementów otoczenia.

Gra posiada niestandardowy system save’owania. Save pointy tworzymy zasadzając drzewa, które pełnią funkcję ‘kotwic’, a jeśli tego nie zrobimy, level musimy rozpoczynać od początku. Pewnym ułatwieniem jest to, że pokonani przeciwnicy znikają na dobre, nawet jeśli w międzyczasie zaliczymy wpadkę.

Produkcję Underworld Ascendant sfinansowano na serwisie Kickstarter.

Video - Underworld Ascendant

Podobne gry