Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux

Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux

9,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 9.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.10.2017
Europa:
18.05.2018
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.10.2017
Europa:
18.05.2018

Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux - opis gry

Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux to japońska gra RPG wyprodukowana przez firmę Atlus i wydana w Europie przez Deep Silver. Tytuł ukazał się na 3DS-ie. Był on konwersją Shin Megami Tensei: Strange Journey z NDS-a wzbogaconą o nową zawartość.

Założenia nie uległy zmianie względem oryginału. Strange Journey Redux rozgrywa się na początku XXI wieku. Na Biegunie Południowym dochodzi do nuklearnej eksplozji, która doprowadza do powstania fenomenu zwanego Schwarzwelt, stale rozszerzającej się czarnej dziury grożącej unicestwieniem świata. Organizacja Narodów Zjednoczonych wysyła na miejsce czterech specjalistów mających zbadać zjawisko. Jednym z nich jest główny bohater, któremu sami nadajemy imię.
 
Gra przypomina główne części serii Shin Megami Tensei. Akcję śledzimy z perspektywy pierwszej osoby, a rozgrywka polega na przemierzaniu przepastnych i najeżonych pułapkami dungeonów. Walki są tutaj losowe i rozgrywają się w systemie turowym. W ich trakcie możemy zaatakować wykorzystując posiadane zdolności, użyć przedmiotu, bronić się, uciec lub negocjować, jeśli spotkamy demona. W takim przypadku musimy odpowiedzieć na serię pytań. Właściwy wybór sprawi, że będziemy mogli zdobyć nowego towarzysza albo poprosić o przedmioty lub pieniądze.
 
W Strange Journey pojawia się wiele demonów. Reprezentowane są tutaj tradycje chrześcijańska, hinduistyczna i kilka innych. Demony pojawiają się jako losowi przeciwnicy lub bossowie wieńczący daną misję. Warto jednak podkreślić, że gdy danego demona spotykamy pierwszy raz pojawia się on pod postacią niebieskiej mgiełki. Dopiero przy następnych okazjach raczy on nas swoim prawdziwym wizerunkiem. Demona można rzecz jasna skaptować (a z czasem rozwijać), co jest nawet wręcz wskazane, jeśli nie chcemy uderzyć po pewnym czasie głową w mur.
 
Podobnie jak w innych częściach Shin Megami Tensei, nasza droga podpada pod trzy kategorie: porządek, chaos i neutralność. Podpinamy się pod nie w zależności od dokonywanych w trakcie wędrówki wyborów. To z kolei wpływa na zakończenie.
 
Nowości
 
Najważniejsze nowość to dodanie Alex, tajemniczej, wrogo do nas nastawionej kobiety, którą napotykamy podczas eksploracji Schwarzwelt. Jej obecność wiąże się z dodaniem nowych wątków oraz zakończeń.
 
Poza tym dodano nowy dungeon, nowe demony (jak Amon), umiejętności, a także zmodyfikowano balans rozgrywki. Dostępne są trzy stopnie trudności, co jest ukłonem zwłaszcza w stronę tych graczy, którzy nie poradziliby sobie z oryginałem. Innym ułatwieniem jest możliwość zapisu stanu gry w każdym miejscu dungeona.
 
Na uwagę zasługują także nowe ilustracje oraz zmieniony, bardziej przystępny interfejs.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper