Bullet Soul: Infinite Burst
197V

Bullet Soul: Infinite Burst

Bullet Soul: Infinite Burst
  • Producent: Division2
  • Wydawca: 5pb.
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 28.05.2014
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strzelanina
  • Liczba graczy: 1-2
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 3

Bullet Soul: Infinite Burst jest usprawnionym wydaniem strzelaniny z gatunku bullet hell, wydaną w maju 2014 r. w Japonii na konsolę Xbox 360. Za jej wydanie odpowiadała firma 5pb., a za developing jej wewnętrzne studio Division2. Chara designerem został Akio Watanabe (seria Bakemonogatari).

Do dyspozycji gracza oddana zostaje trójka głównych bohaterów:  . Oprócz podstawowego trybu gry, z menu głównego ma się także dostęp do trybu Score Attack, gdzie celem jest osiągnięcie jak najwyższego wyniku na kolejnych planszach, oraz trybu Treningu, gdzie przećwiczyć można kontrolę nad poszczególnymi statkami oraz wzory zachowań i ułożeń przeciwników.policjantka Yun korzysta z pocisków dalekiego zasięgu i samonaprowadzających się wiązek laserów, wojownik Zen-ichi pilotuje najszybszy i najzwrotniejszy statek z najmniejszą siłą ognia (rozpraszające się wystrzały średniego zasięgu), zaś ich szef, Sadaharu, niską mobilność nadrabia potężnym energetycznym wiertłem i kompletem laserowych ostrzy. Podczas gry każdym z bohaterów rośnie widoczny po lewej stronie ekranu pasek Soul Gauge. Odpowiada on za mnożniki punktowe naliczane za każdego zestrzelonego przeciwnika i wzrasta znacznie szybciej, jeżeli nasz statek znajduje się na samej górze planszy. Utrzymywanie się na dole ekranu pozwala szybciej dostrzegać zagrożenie i daje więcej miejsca na reakcję, oferuje jednak znacznie niższe mnożniki, więc to od gracza zależeć będzie, jaki styl gry obejmie podczas rozgrywki. Każdy z pięciu poziomów zawiera komplet ukrytych wyzwań, których spełnienie nie tylko podnosi nasz finalny wynik, ale nagradza nas także gwiazdkami koniecznymi do przejścia w drugą fazę gry, tzw. "drugą pętlę" (second loop).

Wydanie Infinite Burst różni się od podstawowego zawartością dwóch pakietów DLC, dostępnych na płycie już od pierwszego odpalenia gry. W ich skład wchodzi nowy tryb gry Caravan Mode (dwuminutowe sesje na wybranej planszy, w której gracz próbuje osiągnąć jak najwyższy wynik punktowy), czwarta grywalna postać do wyboru, wersja "B" podstawowej ścieżki, oraz łatki balansujące poziomy trudności oraz ułatwiające wejście w "drugą pętlę".

Bullet Soul:Infinite Burst nie zawiera blokady regionalnej, możliwy jest więc jego import oraz uruchomienie na europejskich i amerykańskich modelach konsoli. Edycja limitowana gry zawiera płytę ze ścieżką dźwiękową autorstwa Jake'a Kaufmana, wydanie specjalne magazynu Famitsu Xbox 360 z wywiadami twórców oraz kod pozwalający pobrać z Xbox Live cyfrową wersję pierwszego Bullet Soul. 


Opis opracował: Daaku