The Legend of Heroes: Trails of Blue Evolution

The Legend of Heroes: Trails of Blue Evolution

9,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

PS Vita 9.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nihon Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.06.2014
Producent:
Nihon Falcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.06.2014

The Legend of Heroes: Trails of Blue Evolution - opis gry

The Legend of Heroes: Trails of Blue Evolution (w oryginale Ao no Kiseki Evolution) to japońska gra RPG wchodzącą w skład duologii "The Legend of Heroes VII". Została ona wydana w czerwcu 2014 w Japonii na konsolę PlayStation Vita, a za developing i dystrybucję odpowiadały firmy Nihon Falcom (Japonia) i Kadokawa Games (Azja i Korea). Jej remaster ukazał się na PS4.

Trails of Blue jest bezpośrednim sequelem wydanego wcześniej Trails of Zero, kontynuującym wydarzenia z końcowej fazy gry oraz obracającym się wokół już poznanych postaci. Tym razem członkowie Special Support Service rozdzielają się, aby na własną rękę przeciwdziałać zakusom organizacji Ouroboros i ich intrydze zwanej Phantom Plan. Początkowo osamotnionego Lloyd Bannings szybko wspomagają znane już z poprzedniej odsłony postacie - Noel Seeker i Wazy Hemisphere, tym razem jako pełnoprawni członkowie SSS. Wraz z postępem w fabule coraz większą rolę odgrywać będzie KeA - tajemnicze dziecko ukrywane przez Ouroborosa, będące zalążkiem konfliktu na wielką skalę. Wraz z rozpoczęciem gry gracz otrzymuje dostęp do służbowego samochodu SSS. Nie tylko pozwala on na szybkie przemieszczanie się między kolejnymi punktami docelowymi, ale oferuje także możliwość odwiedzenia wszystkich znanych z T.o.Z. lokacji. Każde miejsce tętni własnym życiem, a jego design ulegnie zmianom wraz z postępami w fabule.

Dalsza część tekstu pod wideo

System walki ponownie nawiązuje do tradycji serii, rozwijając znane z Trails of Zero rozwiązania o system Burst. Jest to zapełniany podczas walki pasek, którego aktywacja pozwala całej drużynie na natychmiastowe przerwanie tury przeciwnika i wielokrotne ataki wybranymi technikami, aż do wyzerowania go. Rozwiązanie to dostępne jest jednak tylko podczas eksploracji niektórych lokacji. Po walkach wciąż otrzymujemy sepithy - podstawowy surowiec do tworzenia kwarców i orbmentów wpływających na dostępne dla postaci wzmocnienia oraz umiejętności.

Przy rozpoczęciu przygody możliwe jest wykorzystanie stanu gry wykonanego w Trails of Zero. Pozwoli to graczowi na przeniesienie poziomów rozwoju postaci, ekwipunku oraz dokonanych wyborów - te ostatnie wpłyną na stosunek członków drużyny do głównego bohatera oraz zmienią nieco niektóre dialogi.

Tak jak w przypadku Trails of Zero Evolution, Trails of Blue Evolution różni się od wydanego na PSP i PC pierwowzoru poprawioną oprawą graficzną oraz mówionymi dialogami.

Remaster na PS4 oferował poprawioną oprawę graficzną, płynną animację działającą w 60 latkach na sekundę, zmodyfikowany interfejs czy opcję przyspieszania rozgrywki. 

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper